گلریزان «قند خون» برای کارگران کارخانه قند ورامین

کدخبر: 2126983

نمایش «قند خون» به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج که در حمایت از کارگران کارخانه قند ورامین روی صحنه می رود شنبه در حمایت از کارگران بیکار اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «قند خون» در حمایت از کارگردان بیکار کارخانه قند ورامین روز شنبه ۲۲ مهر در پلاتو اجرای مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود. فرماندار ورامین نیز همزمان با اجرای این اثر گفت: طبق وعده مالک کارخانه قند ورامین، این واحد صنعتی از نیمه آبان ماه فعالیت خود را آغاز می کند.

در این اثر نمایشی الهام شعبانی، ارسطو خوش رزم و پریا وزیری به ایفای نقش می‌پردازند و سارا حدادی سرمایه گذار این نمایش بوده است.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به توماج دانش بهزادی مشاور کارگردان، فرشاد رضایی آهنگساز، الهام شعبانی طراح لباس، علی پویا قاسمی طراح صحنه، فریده براتی گرافیست، رضا خضرایی طراح نور، سارا حدادی مدیر روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای، کاملیا غزلی مدیر امور بین الملل، هانیه شعبانی و بهرام بایرام زاده گریم، مهدی کریمی ساخت تیزر، ابوالفضل خدابندلو دستیار کارگردان، کولویی عاج منشی صحنه، سهیلا سرمدی، مژگان مدنی دستیاران طراح‌صحنه و بهاره صباحی عکاس اشاره کرد.

نمایش اجتماعی «قند خون» به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج روز شنبه ساعت ٢٠ با اجرایی ویژه کارگران کارخانه قند ورامین به اجرای خود پایان می دهد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: