عضو کمیسیون بهداشت مجلس تشریح کرد

علت فوت دانشجوی شهرکردی + جزئیات

کدخبر: 2127003

عضو کمیسیون بهداشت مجلس علت فوت دانشجوی شهرکردی را تشریح کرد.

اکبر ترکی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به در گذشت دانشجوی پزشکی دانشکده علوم پزشکی شهرکرد، اظهار داشت: اعضای کارگروه ویژه کمیسیون بهداشت پارلمان روز سه شنبه 18 مهر برای بررسی دقیق موضوع به شهرکرد سفر کردند.

وی با بیان اینکه در این سفر اعضای کارگروه بازدیدی از خوابگاه و بخش های مختلف دانشگاه داشتند، افزود: همچنین اعضای کار گروه نشست های مشترکی با مسئولان بازپرسی، دادگستری و همچنین دانشگاه علوم پزشکی و دانشجویان داشتند.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس با بیان اینکه در این سفر ابعاد گوناگون و علل درگذشت دانشجوی شهرکردی بررسی شد، تصریح کرد: آنچه برای کارگروه مسجل شد و به تائید پزشکی قانونی نیز رسیده، علت فوت این دانشجو انتشار گاز مونوکسید کربن بوده است.

ترکی درباره انتشار گاز مونوکسید کربن، گفت: گاز از طریق دود کش های موتور خانه خوابگاه به سقف کاذب منتشر و از آنجا در حمام ها ورود داشته است.

نماینده فریدون شهر در مجلس تصریح کرد: قرار شده تا کارشناسان دادگستری، نظام مهندسی، اداره گاز و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ابعاد مختلف این موضوع را بررسی کنند تا مشخص شود قصور از سوی چه شخص و یا چه دستگاهی صورت گرفته تا پرونده به دادگستری ارجاع شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: