مدیر عامل سازمان انتقال خون به مناسبت روز جهانی سلامت روان در پیامی مطرح کرد ؛

تعهد به رفتار سازمانی برای رسیدن به محیط کار دوستدار سلامت روان

کدخبر: 2127013

مدیر عامل سازمان انتقال خون در پیامی به مناسبت روز جهانی سلامت روان تاکید کرد: تلاش و تعهد به رفتار سازمانی محل کار می تواند محیط کار را تبدیل به محیطی کند که روح دارد، تعصب دارد، غیرت دارد و همچون یک خانواده منجر به اصلاح ضعف ها می شود.

به گزارش ایسنا، در متن پیام علی اکبر پور فتح الله به مناسبت روز جهانی سلامت روان آمده است:« ١٠ اکتبر روز جهانی سلامت روان است و شعار سازمان جهانی بهداشت برای سلامت روان در سال جاری سلامت روان در محیط کار است.

برای رسیدن به محیط کار دوستدار سلامت روان ٤٧٠٠ نفر از همکاران در انتقال خون سراسر کشور متعهد شده اند که دست به دست یکدیگر دهیم و با تلاش و تعهد به رفتار سازمانی محل کار خود را همچون خانواده خود تبدیل به محیطی کنیم که روح دارد، تعصب دارد، غیرت دارد، همچون یک خانواده ضعف های خود را اصلاح می کند آموزش می‌دهد و آموزش می‌گیرد و محیط متعالی برای کار ایجاد می‌کند.

محیطی سر شار از نشاط وانرژی مثبت برای خود و همکاران و یک ونیم میلیون اهداکننده ایثارگر داوطلب در سراسر کشور تا وظیفه سنگین و خطیر تامین خون وفرآورده ها و داروهای مشتق از پلاسما را در سراسر کشور با بهترین کیفیت ممکن و همگام با استانداردهای جهانی در دسترس بیماران عزیز قراردهد و عطر زندگی و عدالت در دسترسی به خدمات را در سراسر میهن عزیزمان فراهم نماییم.»

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: