رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی خبر داد

رقابت ۵۶ تیم در مرحله منطقه‌ای مناظره دانشجویی/دانشگاه‌های علامه،ایلام و هرمزگان میزبان مسابقات

کدخبر: 2127047

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی با بیان اینکه ۵۶ تیم به مرحله منطقه‌ای مسابقات ملی مناظره دانشجویی صعود کردند، گفت: دانشگاه‌های علامه، ایلام و هرمزگان میزبان مسابقات منطقه‌ای در نیمه اول آبان خواهند بود.

دکتر مهدی کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص ششمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی اظهار کرد: بیش از 500 تیم در مرحله دانشگاهی استانی شرکت کردند که از این تعداد 56 تیم از سراسر کشور توانستند به مرحله منطقه‌ای صعود کنند.

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی افزود: 56 تیم صعود کرده به مرحله منطقه‌ای در نیمه اول آبان ماه به میزبانی سه دانشگاه علامه طباطبایی، ایلام و علوم پزشکی هرمزگان با هم رقابت می‌کنند.

وی ادامه داد: نیمه دوم آذر ماه نیز در تهران در مسابقه کشوری، 12 تیم برتر که از مسابقات منطقه‌ای صعود کرده‌اند، با هم رقابت خواهند کرد.

کاظمی تصریح کرد: در نهایت جام خواجه نصیرالدین طوسی به تیم برنده مسابقات اهدا خواهد شد.

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی با اشاره به هدف برگزاری این مسابقات، گفت: هدف از برگزاری این نوع مسابقات بین دانشجویان "فرصتی برای یادگیری" است.

وی افزود: در واقع ما به دنبال آموزش فرهنگ گفت‌وگوی صحیح، اخلاقی، علمی و منطقی به دانشجویان هستیم.

کاظمی تاکید کرد: این مسابقات فضایی است برای اینکه دانشجویان کار گروهی تمرین کنند، به مطالعه بپردازند،‌ جسارت پیدا کنند و نحوه دفاع از نظر خود را بیاموزند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: