نظر‌پور‌ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

ضرورت توجه به تناسب تجهیزات مدارس با گروه سنی دانش‌آموزان

کدخبر: 2127051

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، گفت: تجهیزات مدارس به گونه‌ای طراحی می‌شود که متناسب با گروه سنی دانش‌آموزان باشد.

محمدتقی نظر پور رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در مورد وضعیت تجهیزات مدارس ، اظهار کرد: روند تجهیز مدارس در مقاطع مختلف تحصیلی متفاوت بوده و اجرای این کار بر عهده سازمان نوسازی مدارس است.

وی افزود: با توجه به این مسئولیت اما گاهی آموزش و پرورش به دلیل نیاز مقاطع مختلف، تغییر مقطع تحصیلی در مدارس ایجاد می کند که باعث شده تجهیزات برای دانش آموزان متناسب با گروه سنی آنها نباشد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، گفت: همواره با توجه به نیاز آموزش و پرورش تجهیزات مدارس را تأمین می کنیم اما گاهی در روند بهره برداری شرایطی مغایر با اعلام آموزش و پرورش به دلیل تغییر مقطع تحصیلی ایجاد می شود.

نظرپور تصریح کرد: سعی می کنیم در تمام مدارس کشور تناسب تجهیزات و گروه سنی دانش آموزان رعایت شود و در مواردی که شاهد مغایرت این مسئله باشیم با توجه به اطلاع رسانی ها کار را اصلاح خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: برای مقطع ابتدایی 2 دوره در نظر گرفته ایم و از پایه اول تا سوم تجهیزات نسبت به پایه چهارم تا ششم متفاوت است تا دانش آموزان در طول سال تحصیلی برای استفاده از میز و نیمکت و سایر تجهیزات با مشکل مواجه نباشند .

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: