سردار رحیمی مطرح کرد؛

پلیس ۱۲۰ ماموریت دارد/واکنش سریع در برابر بروز جرم

کدخبر: 2127052

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: امروز پلیس مقتدرانه نظم و امنیت را برقرار می‌کند و می‌بینیم که در تهران در کوتاه ترین زمان ممکن واکنش سریع در برابر بروز جرم و تخلف نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین رحیمی در مراسم تقدیر از فرماندهان پلیس پایتخت که با حضور شهردار تهران در سالن همایش‌های ایران زمین شهرداری برگزار شد، ضمن تشکر از شهرداری تهران و تلاش همکاران در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، افزود: پلیس ۱۲۰ مأموریت اصلی و مستقیم دارد که تقریبا در بین سازمان‌ها بیشترین مأموریت را دارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه پلیس در طول ۲۴ ساعت هزاران هزار جرم را کشف می‌کند و این نشان دهنده بلوغ و توانمندی پلیس است، تصریح کرد: در دهه اول محرم با وجود فعالیت ۱۱ هزار مسجد، تکیه، دسته جات و... در شهر امنیت برقرار شد و این در حالی است که تهدید کرده بودند که عملیاتی در تهران انجام می‌دهند و بیش از پنج هزار نیروی مستقیم در دستجات گذاشته بودیم، اما آنقدر حضور گسترده‌ای از سوی ماموران پلیس ایجاد شد که فضا و عرصه برای هرگونه خرابکاری تنگ شد.

وی با بیان این که اقدامات پلیس در هفته ابتدایی مهر نیز موجبات رضایت خاطر مردم شد، گفت: امروز پلیس مقتدر با توان روزافزون در گوشه و کنار کشور به راحتی نظم و امنیت را برقرار می‌کند و می‌بینیم که در تهران که پیشانی نظام است پلیس با اقتدار و توانمندی و در کوتاه ترین زمان ممکن واکنش سریع در برابر بروز جرم و تخلف نشان می‌دهد.

رئیس پلیس پایتخت، خطاب به متخلفان گفت: کسانی که بخواهند جامعه را ناامن کنند با سرپنجه قوی پلیس در تهران مواجه می‌شوند، اما این در حالی است که ۹۹ درصد مردم قانونمدار هستند که باید به این افراد اعلام کنم پلیس خادم و خدمتگزار شماست.

وی خطاب به دستگاه‌های دولتی گفت: به تمام دستگاه‌هایی که فعالیت فرهنگی، اقتصادی، عمرانی، تجاری و... دارند اعلام می‌کنم پلیس همراه و یار و یاور آنهاست و آماده است که بستر و فضای امن توأم با آرامش و آسایش را برای آنها فراهم کند و به شهردار تهران و اعضای شورای شهر می‌گویم پلیس با تمام قدرت و "تمام قامت"، کنار آنها، مأموریت‌های سنگین و پیچیده خود را انجام داده و به مطالبات مردم پاسخ دهد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: