گزارش‍ی از باشگاه خبرنگاران جوان؛

«عصر خانواده»؛ هر آنچه بايد درباره خانواده بدانید

کدخبر: 2127068

برنامه عصر خانواده، با رویکرد بازخوانی سبک زندگی ایرانی- اسلامی به صورت تخصصی به موضوعات مختلف خانوادگی می پردازد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه عصر خانواده ، تنها برنامه درباره خانواده است که با رویکرد بازخوانی سبک زندگی ایرانی- اسلامی به صورت تخصصی و با نگاهی خانواده محور به موضوعات مختلف می پردازد و لذت حضور در کانون خانواده و ارائه راهکارها و ایده های مناسب برای طرح الگوی خانواده مطلوب ایرانی-اسلامی را به همراه می آورد.

این برنامه هر روز به موضوعات خاصی پیرامون خانواده و مسائل آن با حضور کارشناسان مطرح از دانشگاه ها و یا سازمان های مربوط می پردازد و بخش های مختلفی را از جمله گفتگو با کارشناسان، بازی خلاق، پرورش گل و گیاه٬ آشپزی دارد.

هر روز در این برنامه به موضوعات متفاوت درباره خانواده پرداخته می شود که بیان آنها خالی از لطف نیست؛

روز شنبه؛ اول هر هفته به موضوع سلامت خانواده، سبک زندگی سالم و راهکارهایی برای پیشگیری و درمان بيماری ها پرداخته می شود. محمودرضا قدیریان اجرای برنامه در این روز را بر عهده دارد و كارشناسان در يك بحث مشترك به ارائه توصيه هایی درباره تغذيه و سبك زندگی سالم می پردازند.

عصرخانواده؛ هرآنچه درباره خانواده باید بدانید

روز یکشنبه؛ روزی مختص به کودکان است و به فرزندپروری مثبت و آموزش های والدگری می پردازد. در این روز علاوه بر حضور روانشناس کودک در بخش هایی با حضور کودکان و کارشناس بازی خلاق، کاردستی و آشپزی به آموزش تعامل درست با کودک و هم صحبتی با او پرداخته می شود. عصر خانواده یکشنبه ها با اجرای گیتی خامنه به روی آنتن می رود.

عصرخانواده؛ هرآنچه درباره خانواده باید بدانید

روز دوشنبه؛ روزی که به زوج ها اختصاص پیدا کرده است و با اجرای ثريا بناكار، با حضور کارشناسان متخصص درباره خانواده و ارتباط میان همسران بحث می شود.

عصرخانواده؛ هرآنچه درباره خانواده باید بدانید

روز سه شنبه؛ مسائلی درباره آسیب های اجتماعی ، سبک زندگی، ترافیک و محیط زیست با حضور کارشناسان و با مجری گری ثریا بناکار بررسی می شود.

عصرخانواده؛ هرآنچه درباره خانواده باید بدانید

روز چهارشنبه؛ این روز که آخرین روز پخش این برنامه در طول هفته است، به اقتصاد خانواده اختصاص دارد. اشتغال خانگی و مسائل مرتبط با آن در راستای اهداف سال تولید ملی و اشتغال موضوع اصلی این روز است که باحضور کارشناسان مربوط و کارآفرینان حوزه اشتغال خانگی، روی آنتن می رود.

در روزهای چهارشنبه همچنين؛ آیتم جذاب پیشنهاد آخر هفته با رویکرد پیشنهادهای فرهنگی برای آخر هفته خانواده ها با اجرای سید احمد واحدی پخش می شود.

شایان ذکر است؛ این برنامه هر روز، شنبه تا چهارشنبه ساعت 18:40-17:40 به مدت یک ساعت به تهیه کنندگی علی اکبر کریمی و سردبیری مرجان بیات، معصومه رامهرمزی و سید احمد واحدی و مجری گری محمودرضا قدیریان، گیتی خامنه، ثریا بناکار، از شبکه دو پخش می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: