تلاش پلیس راه‌آهن برای نهادینه کردن قانون گرایی

کدخبر: 2127074

فرمانده پلیس راه آهن کشور گفت: پلیس راه آهن به سبب وظیفه ذاتی که دارد، تمام تلاش خود را به عمل آورده است تا قانون گرایی را در حوزه سرزمینی خودش نهادینه کند.

به گزارش ایسنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار علیرضا اکبرشاهی درباره پلیس راه آهن گفت: در پلیس راه آهن با بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر خطوط ریلی و بالغ بر ۴۰۰ ایستگاه در سراسر کشور روبرو هستیم. این خطوط از ۲۵ استان عبور می کند و از این نظر کار پلیس راه آهن گستردگی زیادی دارد و دلیل این موضوع آن است که قطار وسیله بسیار ایمن و کم چالش و با هزینه پایین است.

وی با بیان اینکه پلیس راه آهن بالغ بر ۸۰ سال در راه آهن جمهوری اسلامی ایران قدمت دارد، ادامه داد: در هفته پلیس، بیش از ۲۸ برنامه در حوزه پیشگیری ارائه داده‌ایم.

فرمانده پلیس راه آهن کشور که در یک برنامه رادیویی سخن می‌گفت، قانون گرایی را اساسی‌ترین نیازمندی‌های یک جامعه پویا عنوان کرد و اظهار داشت: پلیس راه آهن نیز به سبب وظیفه ذاتی که دارد، تمام تلاش خود را به عمل آورده است تا قانون گرایی را در سطح حوزه سرزمین خودش نهادینه کند. اجرای مطلوب این مقوله مهم نیازمند یک مشارکت هدفمند است.

وی اضافه کرد: پلیس راه آهن با اجرای وظایف و طرح‌های انتظامی در سایه قانون، موظف در برقراری امنیت در حوزه راه آهن و در شأن مردم است. مردم با احترام به قانون می‌توانند در سایه امنیت کامل زندگی کنند؛ توجه به مقررات خاص ایمنی در سیر قطار، توجه به توصیه های پلیس راه آهن و کارکنان بخش راهبردی مانند رئیس و مهماندار و توجه به مخاطرات حوزه شبکه ریلی از جمله این مقررات است که با رعایت آنها می‌توان انتظار داشت، امنیت در تمام خطوط ریلی برقرار باشد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: