شهردار منطقه ۱۵ خبر داد

ساماندهی بارفروشان در منطقه ۱۵

کدخبر: 2127075

شهردار منطقه ۱۵ از لزوم ساماندهی بارفروشان در این منطقه خبر داد.

وحیدرضا محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به مشکلات ایجاد شده از سوی بارفروشان در خیابان بلوار شهرزاد که موجبات اعتراضات اهالی این منطقه را در پی داشته، گفت: مشکل خیابان شهرزاد و صف طولانی بارفروشان عقبه طولانی مدت دارد و ماحصل قصور و کوتاهی در عملکرد یکساله نیست، بلکه یک دهه است که این مشکل در این خیابان وجود دارد و بار فروشان بدون در نظر گرفتن حقوق شهروندان نسبت به فروش اجناس خود در کنار خیابان اقدام می‌کنند و این مسئله علاوه بر ایجاد ترافیک کیلومتری، زمینه ساز انواع و اقسام آسیب‌های اجتماعی نیز شده است.

وی با بیان اینکه این معضل اجتماعی را باید با همکاری همه سازمان‌ها از جمله پلیس و راهنمایی و رانندگی حل و فصل کنیم، تصریح کرد: بساط گستری بارفروشان از زیر پل بعثت تا چهارراه لب خط مشکلات زیادی را ایجاد کرده که متاسفانه شدت مقاومت این بارفروشان بیش از تصور است.

شهردار منطقه ۱۵ با بیان اینکه اگر نسبت به ساماندهی بارفروشان اقدام نشود روز به روز فعالیت آنها توسعه می‌یابد، گفت: در حال حاضر جلسات مقدماتی با پلیس در راستای ساماندهی بارفروشان انجام شده و حتی طرح‌های مقدماتی نیز در این خصوص ارائه شده است.

محمدی درباره ساماندهی اوراقچی‌های منطقه و اجرای طرح ساخت مراکز تجاری راسته بلورفروشان به جای مغازه‌های آنها گفت: باید یک سرمایه گذار برای ساخت این مراکز تجاری پیش قدم شود تا بتوانیم راسته اوراقچی‌ها را ساماندهی و آن را به بورس بلور تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعدادی از گاراژها با انجام تعمیرات مختصر ساماندهی شده‌اند اما باید با جذب سرمایه گذار و ساخت مجتمع تجاری فرامنطقه‌ای مشکل را حل کنیم، گفت: در حال حاضر در انتظار سرمایه گذارانی هستیم تا نسبت به ساخت مراکز تجاری به جای اوراقچی‌ها اقدام کنند.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: