آهنگساز «شیار ۱۴۳» برای «آرماندو» آهنگسازی می‌کند

کدخبر: 2127179

مسعود سخاوت دوست که پیشتر آهنگسازی فیلم «شیار ۱۴۳» را به عهده داشته است، به عنوان آهنگساز «آرماندو» انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، تصویربرداری سریال «آرماندو» به کارگردانی احسان عبدی‌پور و تهیه کنندگی ایرج محمدی اواسط مرداد در شهرک سینمایی غزالی به پایان رسید.

مسعود سخاوت دوست آهنگساز فیلم «شیار 143»، «گلوگاه» و «بدورود بغداد» این بار آهنگسازی سریال «آرماندو» را عهده دار شده است.

تاکنون 8 قسمت از این سریال توسط امین عابدی تدوین شده است و این سریال یکی از گزینه‌های پخش در نوروز سال 97 است.

همچنین قرار است تا چند بازیگر این سریال که در نقش هنرورها مقابل دوربین عبدی پور رفته‌اند، در یک سریال دیگر نیز همین نقش‌ها را بازی کنند. در «آرماندو» مرجانه گلچین، حمیدرضا آذرنگ، سحر ولدبیگی و علی استادی در نقش هنرور قرار گرفته‌اند و در حال حاضر گروه تولید مشغول رایزنی با یکی از سریال‌های در حال تولید هستند تا در هفته پایانی تولید این اتفاق بیفتد.

به گزارش فارس، در خلاصه داستان «آرماندو» آمده است: داستان این سریال پسر خوش دل و مهربانی است که تلاش می‌کند مشکلات خواهر و فرزندان خواهرش را برطرف کند، او در این مسیر درگیر موقعیت‌هایی جذاب و نفس گیر می‌شود...

حمیدرضا آذرنگ و مرجانه گلچین در این سریال نقش یک خواهر و برادر را با نام‌های آرمان و صاب جان، عبدالرزاقی نقش مهتاب ایفا می‌کنند.

حمیدرضا آذرنگ، مرجانه گلچین، الیکا عبدالرزاقى، علیرضا استادى، على مسعودى، سحر ولدبیگى، على اوجى، فریبا طالبى، مجید پتکى، شهربانو موسوى، علی اوجی از بازیگران این سریال هستند.

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به: نویسنده‌ها عباس نعمتی، حمید طاهری، صادق خوشحال، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان سیامک مردانه، طراح گریم محسن دارسنج، دستیار دوم کارگردان: جواد گنجى، منشى صحنه : گل کوشانمدیر تصویربرداری علیرضا رجایی مقدم، طراح صحنه سهیلی میرسپاسی، مدیر صدابرداری محمد شیوندی، طراح لباس سیما بابایی، مدیر تدارکات مجتبی زندیه، مدیر تولید اصلان مرتضی، عکاس هلیا رضایی و ... اشاره کرد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: