حضرتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اقتدار سپاه خار چشم آمریکایی‌ها شده/ آمریکا برای مهار نظام، خواهان محدودسازی این نهاد است

کدخبر: 2127202

عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید گفت: آمریکایی‌ها تلاش می‌کنند تا برای مهار ايران سپاه را به عنوان یک دستاورد بزرگ این نظام محصور و محدود کنند.

الیاس حضرتی عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید در گفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در واکنش به اظهارات ترامپ مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی گفت: فلسفه تشکیل سپاه پاسداران و طول عمر آن تماما در حوزه کمک به مستضعفان، تمامیت ارضی کشورمان و نجات انقلاب اسلامی از دست چهره ها و رنگ های ضد انقلاب بوده است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در حقیقت سپر دفاعی در برابر توطئه های آمریکایی ها و دشمنان نظام بوده است، اظهار کرد: سپاه در ابتدای انقلاب با دست خالی جان بر کف از نوامیس ملت و اقتدار کشورمان در تمام کوه ها، دشت ها و دریا ها با دشمنان درگیر بود و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم نظام کرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با تأکید براینکه سپاه پاسداران اکنون مجهز به موشک ها و قوی ترین سلاح ها در سطح منطقه شده و با اقتدار می غرد، افزود: این نهاد قدرتمند، اعتقادی، نظامی و منسجم در سطح منطقه و هرجایی که مظلومی حضور دارد، همانند یک عقاب تیرپرواز فرود آمده و دست کمک به آنها دراز می کند لذا طبیعی است که خاری در چشمان آمریکایی ها، منافقین و دشمنان بشریت باشد.

حضرتی اظهار کرد: حال آمریکایی ها در صدد تضعیف و اقدام علیه سپاه پاسداران برآمده اند و اگر روزی آنها و مجاهدین خلق بخواهند از سپاه تعریف کنند باید در وجود سپاه شک کرد.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید با اشاره به اینکه آمریکایی ها تلاش می کنند تا برای مهار نظام جمهوری اسلامی ایران سپاه را به عنوان یک دستاورد بزرگ این نظام محصور و محدود کنند، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها همچنان در فکر مهار سقوط نظام هستند و در این راه ارگان ها و نهاد هایی که مانند سپاه پاسداران نقش اصلی در این راه دارند، برایشان اهمیت بیشتری دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: