ذوالنوری در گفت‌وگو با فارس:

تهدید آمریکا در مورد سپاه عملی شود مجلس دست به اقدام متقابل خواهد زد

کدخبر: 2127204

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: چنانچه آمریکا تهدید خود را در مورد سپاه عملی کند، مجلس شورای اسلامی نیز با مصوبه‌ای ارتش آمریکا را در لیست گروه‌های تروریستی قرار خواهد داد.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: چنانچه آمریکا تهدید خود را در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر قرار دادن نام این نهاد انقلابی در لیست گروه های تروریستی عملی کند مجلس شورای اسلامی نیز در اقدامی متقابل در مورد ارتش آمریکا دست به این کار خواهد زد.

وی افزود: با توجه به اینکه اساس کار اقدام متقابل است چنانچه آمریکایی ها دست به این کار بزنند مجلس شورای اسلامی نیز ارتش آمریکا را با مصوبه ای در لیست گروه های تروریستی قرار خواهد داد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: با توجه به فضای حاکم بر مجلس شورای اسلامی و روحیه ای که از نمایندگان می بینیم چنانچه چنین طرحی در مجلس مطرح شود با رای بالا به تصویب خواهد رسید.

ذوالنوری خاطرنشان کرد: همه دنیا می دانند که اگر سپاه در مقابل تروریست ها نمی ایستاد امروز تروریست ها چیزی را باقی نگذاشته بودند و همه می دانند که تروریست های معروف زائیده اقدامات آمریکا هستند و توسط این کشور حمایت و پشتیبانی می شوند و اسناد متعددی در این باره نیز وجود دارد.

وی در پایان افزود: منشا تروریسم در منطقه دستگاه امنیتی و ارتش آمریکاست و ارتش آمریکا به عنوان بزرگترین مصداق تروریسم دولتی در دنیا مطرح است.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: