اجرای نیمه‌ی کاره یک نمایش در پی قطع برق

کدخبر: 2127265

اجرای نمایش «کار خانگی»در مجموعه تئاتر مولوی به دلیل قطع برق متوقف شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نمایش، اجرای نمایش «کار خانگی» به کارگردانی نرگس بهروزیان شامگاه٢٠ مهرماه به دلیل قطع برق در مجموعه تئاتر «مولوی» متوقف شد و اعلام شده است که مشکل قطع برق در تمام محدوده خیابان انقلاب اسلامی به وجود آمده و به همین دلیل ادامه اجرا امکانپذیر نبود.

بنا بر این گزارش، مخاطبان اجرای شامگاه 20 مهر ماه، این نمایش می‌توانند با ارائه بلیت در روزهای آینده به تماشای «کار خانگی» بنشینند.

این نمایش اثر برگزیده بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی است که تندیس بهترین بازیگری زن و تقدیر کارگردانی را از این رویداد هنری به دست آورده است. عرفان غفوی نویسنده «کار خانگی»است و این اثر بازخوانی نمایشنامه‌ی:«کار خانگی» نوشته‌ی فرانتس کسافر کروتس است.

تینا یونس تبار و مصطفی پور یوسف در این نمایش به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این نمایش تا ٥ آبان هر شب به جز شنبه‌ها ساعت ٢٠:٣٠ روی صحنه خواهد بود.

سایر عوامل «کار خانگی» عبارتند از: گروه کارگردانی:شهرزاد نیک مرام، مهسا مختارپور/ طراح صحنه:نرگس بهروزیان/ طراح نور: نیلوفر نقیب ساداتی/ طراح پوستر و بروشور:اردوان عباسیان/ عکاس:وحید بهروزیان/ مشاور کارگردان:احسان شایان‌فر.

بلیت این نمایش در سه روز اول اجرا برای دانشجویان تمامی رشته‌ها و با در دست داشتن کارت دانشجویی در گیشه با٦٠٪‏ تخفیف ارائه می‌شود. انتهای پیام

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: