رئیس رسانه ملی در خط مقدم جبهه مقاومت

کدخبر: 2127299

رئیس رسانه ملی بامداد امروز جمعه وارد دمشق پایتخت سوریه شد و مورد استقبال وزیر اطلاع‌رسانی این كشور قرار گرفت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ رئیس رسانه ملی در راس هیاتی، بامداد امروز جمعه 21 مهر 96 وارد دمشق پایتخت سوریه شد و مورد استقبال وزیر اطلاع رسانی این كشور و سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه قرار گرفت.

دكتر علی عسكری در این سفر ضمن دیدار با مقامات فرهنگی و رسانه ای سوریه راه های گسترش روابط فرهنگی و رسانه ای میان تهران- دمشق را بررسی خواهد كرد.

دیدار با برنامه سازان نمایشی سوریه و بازدید از رادیو و تلویزیون این كشور از مهم ترین برنامه های رییس سازمان صدا و سیما در روز نخست سفر به سوریه بود.

رmیس رسانه ملی در این دیدار بر گسترش همكاری های مشترك در حوزه برنامه های نمایشی تاكید و تصریح كرد :روحیه مقاومت و ایستادگی كه در میان مردم هر دو كشور از ویژگی های بارز است می تواند مبنای كارهای موثر رسانه ای باشد.

دكتر علی عسكری بعد از این دیدار به زیارت مرقد مطهر حضرت زینب (س) رفت و سپس در نماز جمعه دمشق به امامت آیت الله طباطبایی نماینده مقام معظم رهبری در دمشق شركت كرد.

رئیس رسانه ملی در ادامه سفر به سوریه ضمن بازدید از برخی مناطق آزاد شده سوریه از دست تروریست ها با دیگر مقامات عالی رتبه این كشور دیدار و گفتگو خواهد كرد.

دكتر علی عسكری در ادامه سفر به خط مقدم جبهه مقاومت از دمشق به بیروت خواهد رفت و راه های تقویت جبهه رسانه ای نیروهای مقاومت اسلامی را بررسی خواهد كرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: