گزارش تمرین عصر امروز استقلال

حضور ۲ عضو کمیته فنی و اتفاق عجیب برای هافبک جوان استقلال + تصاویر

کدخبر: 2127652

دو نفر از اعضای کمیته فنی باشگاه استقلال در محل تمرین امروز آبی‌پوشان حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز پس از تساوی بدون گل مقابل فولاد خوزستان از ساعت 16:45 امروز (شنبه) در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی آغاز شد.

* قرار بود تمرین از ساعت 16:30 آغاز شود، اما به دلیل جلسه وینفرد شفر با بازیکنان در رختکن، تمرین با 15 دقیقه تاخیر شروع شد.

* شفر حدود یک ساعت به آغاز تمرین وارد زمین شد و همه موانع را به تنهایی در زمین چید. سپس به داخل رختکن رفت و منتظر بازیکنان ماند. او به تنهایی در محل تمرین حضور یافت. طبق گفته مدیر رسانه ای استقلال مترجم او یک هفته به مرخصی رفته است.

* پیش از اینکه تمرین به طور رسمی آغاز شود مهدی رحمتی جلسه ای را با شفر برگزار کرد در این لحظه خبرنگاران و عکاسان مشغول عکس گرفتن شدند که دروازه بان استقلال از آنها خواست که عکس نگیرند.

* وینفرد شفر جلسات مختلفی را با بازیکنان داشت. او ابتدا با امید ابراهیمی و داریوش شجاعیان صحبت کرد. سرمربی استقلال به این دو بازیکن گفت که وقتی شما صاحب توپ می شوید باید بدانید که رو به جلو چه کار باید انجام دهید. سرمربی آلمانی استقلال جلسه ای را هم با فرشید اسماعیلی و روزبه چشمی برگزار کرد.

* بازیکنانی که روز گذشته از ابتدا به میدان رفته بودند ابتدا در چمن های اطراف زمین شماره دو کارهای کششی و سپس تمرین ریکاوری را انجام دادند. سایر بازیکنان زیر نظر میک مک درموت کارهای تاکتیکی را انجام دادند.

* در حالی که مهدی قائدی لباس پوشیده و آماده تمرین کردن بود به یکباره از سوی شفر به این بازیکن گفته شد که حق تمرین کردن ندارد! گفته می شود ناراحتی سرمربی استقلال به رفتار هافبک جوان استقلال پس از پایان دیدار با فولاد خوزستان برمی گردد. قائدی که در زمان علیرضا منصوریان پدیده استقلال معرفی شد از زمان حضور شفر به بازی گرفته نشده است، لباس هایش را عوض کرد. او که ناراحت بود دقایقی با نصرالله عبداللهی سرپرست استقلال صحبت کرد. سرپرست آبی پوشان دست او را گرفت و کنار خود نشاند تا نظاره گر تمرین شود.

* پس از گذشت چند دقیقه از آغاز تمرین محمد نوری، سخنگوی کمیته فنی و اکبر کارگرجم، یکی از اعضای این کمیته در محل تمرین حضور یافتند.

* دروازه بان های استقلال در محل تمرین بازی تنیس فوتبال را انجام دادند.

* اعضای تیم کشتی فرنگی جوانان کشورمان نیز همزمان با تمرین استقلال تمرینات آماده سازی خود را انجام می دادند.

به گزارش تسنیم، تیم استقلال 28 مهرماه در جام حذفی به مصاف نساجی قائمشهر می رود.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: