اوکتاویو: پروژه جدیدی را در تیم ملی فوتبال ساحلی آغاز کرده ایم

کدخبر: 2127658

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: پروژه جدیدی را در تیم ملی فوتبال ساحلی آغاز کرده و قصد داریم از نفرات جوان استفاده کنیم.

مارکو اوکتاویو در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در آستانه برگزاری رقابت های جام بین قاره ای امارات اظهار کرد: از اینکه بار دیگر سرمربیگری تیم ملی ساحلی ایران را برعهده گرفتم خوشحالم. بازیکنانم از روحیه خوبی برخوردار هستند و تمرینات خوبی را برای حضور در رقابت های جام بین قاره ای انجام می دهند. امیدوارم آن ها عملکرد خوبی در امارات ارائه دهند.

او درمورد جوان گرایی انجام شده در تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: پروژه جدیدی را آغاز کرده ایم و آن هم ساخت تیم ملی زیر 23 سال است. بازیکنان این تیم باید در سال های آتی جایگزین نفرات فعلی شوند. بازیکنان جوان را به دقت زیرنظر گرفته ایم و این کار را با قدرت انجام می دهیم.

اوکتاویو درباره کیفیت خوب دروازه بان های فعلی تیم ملی فوتبال ساحلی بیان کرد: مسابقات لیگ را به خوبی دنبال می کنم و دروازه بان های خوبی در لیگ حضور دارند. دروازه بان های مدرن، بازیکنانی هستند که در کنار حراست و حفاظت از دروازه، از پای خود هم به خوبی استفاده کنند. در لیگ ایران استعدادهای خوبی پیدا می شود. در حال حاضر هم 2 دروازه بان خوب به نام های پیمان حسینی و حمید بهزادپور در تیم ملی حضور دارند که در رقابت های جام بین قاره ای به تیم ملی ساحلی ایران کمک می کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی درمورد برنامه هایش برای تداوم موفقیت این تیم گفت: فعالیت و مطالعات زیادی درباره فوتبال دارم. ایران کشوری است که در تمام رشته های فوتبال به ویژه فوتبال ساحلی روند روبه رشدی دارد . سعی می کنیم همین روند را ادامه دهیم چراکه فوتبال ساحلی برای مردم ایران جذابیت و اهمیت دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: