چاره‌ای نیست و باید با وضعیت موجود کنار بیاییم

جلالی: ما در این لیگ هیچ ادعایی نداریم/ منشا در پرسپولیس به زمان نیاز دارد

کدخبر: 2127877

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: ما در این لیگ هیچ ادعایی نداریم و می‌خواهیم فقط بازی به بازی جلو برویم.

مجید جلالی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره نتایج خوب پیکان و کسب پنج برد پیاپی در لیگ برتر گفت: اعتقاد من این است که بازیکنان پیکان باید مورد تقدیر قرار بگیرند، چون آنها با جان و دل برای موفقیت تیم تلاش می کنند. ما امیدواریم که بتوانیم این روند را ادامه بدهیم و در بازی های آینده هم نتایج خوبی بگیریم. من خوشحالم که بازیکنان ما همیشه برای پیشرفت اشتیاق دارند.

وی در مورد اینکه آیا می توان پیکان را در بین مدعیان قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا قرار داد، اظهار داشت: ما در این لیگ هیچ ادعایی نداریم و می خواهیم فقط بازی به بازی جلو برویم. شما می بینید که در فصل جاری تعطیلی ها چقدر زیاد است و ما با این شرایط کار سختی در پیش خواهیم داشت، البته تیم های دیگر هم کار سختی دارند و هیچ چیز را نمی توان در این لیگ پیش بینی کرد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در ادامه خاطر نشان کرد: به هرحال این فصل یک فصل ویژه محسوب می شود و هیچ کس هم تقصیری در مورد تعطیلی ها ندارد. این بهترین برنامه ای بود که سازمان لیگ می توانست ارائه دهد و چاره ای نیست. ما باید با این وضعیت کنار بیاییم. نمی توانم در مورد آینده پیش بینی خاصی انجام بدهم، ولی ما تلاش می کنیم تا خود را با شرایط موجود هماهنگ کنیم.

جلالی در مورد نیمکت نشینی امیرحسین صادقی و رحمان احمدی در پیکان گفت: من بعد از بازی هم از آنها تشکر کردم. صادقی و احمدی در گذشته بیشتر بازی می کردند، ولی حالا که روی نیمکت هستند باز هم به تیم کمک می کنند. آنها تجربیات زیادی دارند. باید از بزرگان پیکان تشکر کنم که شرایط تیم را درک می کنند و در کنار دیگر بازیکنان هستند. همچنین باید از هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه هم تشکر کنم که تلاش می کنند تا نیازهای تیم برطرف شود.

وی همچنین در پاسخ به این پرسش که چرا منشا مانند زمانی که در پیکان بود در پرسپولیس نمی درخشد، تصریح کرد: تغییر محیط ممکن است برای هر بازیکنی عوارض داشته باشد. نمی دانم منشا الان در چه شرایطی است، ولی وقتی او در پیکان خوب بازی نمی کرد من سعی می کردم با منشا حرف بزنم. حتی یک بار به خانه اش رفتم و با هم صبحانه خوردیم. او یک فوتبالیست قوی است و فکر می کنم باید از لحاظ ذهنی خودش را قوی تر کند. منشا در پرسپولیس به زمان نیاز دارد تا خودش را نشان دهد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: