امیدوارم لیگ باکیفتی را شاهد باشیم؛

شاهین‌طبع: شرایط برخی تیم‌ها به هم نزدیک است/ پیش‌بینی زود است

کدخبر: 2127880

سرمربی تیم پتروشیمی در آستانه آغاز فصل جدید لیگ بسکتبال با بیان اینکه امیدوارم لیگ با کیفیتی شاهد باشیم، گفت: پیش بینی نتایج و ارزیابی تیم ها زود است.

مهران شاهین طبع در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بازیکنان پتروشیمی تمرینات مستمری را برای حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال داشته اند، تصریح کرد: کاملا آماده شروع مسابقات و رویارویی با حریفان هستیم. امیدوارم لیگ امسال با کیفیت تر از همیشه باشد و پتروشیمی هم بتواند روند حرکتی خوبی تا پایان بازی ها داشته باشد.

وی که طی دو فصل گذشته پتروشیمی را قهرمان لیگ برتر کرد، یادآور شد: البته اینکه امسال چه نتیجه ای بگیریم موضوعی نیست که فعلا و حالا بتوان در مورد آن صحبت کرد چون هنوز تیم های دیگر را ندیده ایم و اوضاع آنها خیلی دقیق مطلع نیستیم. باید چند هفته از مسابقات بگذرد آن وقت می توان خیلی دقیقتر و بهتر وضعیت تیم ها را ارزیابی کرد.

سر مربی تیم بسکتبال پتروشیمی به اوضاع رقابت های لیگ برتر طی سال های گذشته اشاره کرد و گفت: معمولا شروع رقابت های باشگاهی برای خیلی از تیم ها ساده نیست. در سال های اخیر به خاطر مسائل اقتصادی خیلی از تیم ها نتوانستد شروع پرقدرتی در آغاز لیگ داشته باشند اگرچه به تدریج وضعیت آنها بهتر شده است. در هر صورت در آغاز مسابقات نمی توان ارزیابی و پیش بینی دقیق و درستی از تیم ها و عملکرد و نتایج آنها داشت. بعد از گذشت چند هفته بهتر می توان در این مورد صحبت کرد.

شاهین طبع در عین حال گفت: البته با توجه به ترکیبی که تیم ها در اختیار گرفته اند و شناختی که از وضعیت کلی آنها داریم، می توان گفت شرایط برخی تیم ها خیلی نزدیک به هم است. تیم هایی مانند نفت آبادان، مهرام تهران و شهرداری تبریز تیم هایی هستند که احتمالا خیلی نزدیک به هم پیش خواهند رفت.

وی که تیمش در مسابقات باشگاه های آسیا نتوانست انتظارات را برای کسب مدال برآورده کند، گفت: البته در مورد این رقابت ها و نتایجی که گرفتیم، دلایل مختلفی بیرونی و عوامل پیرامونی مطرح بود که الان جای پرداختن دوباره به آنها نیست. امیدواریم در لیگ برتر بتوانیم با ارائه بازی های با کیفیت انتظارات را برآورد کنیم. باید این مسئله را هم در نظر داشته باشیم که رقابت های غرب آسیا را در پیش داریم.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی با اشاره به دیدار برابر یس آل گرگان در هفته نخست رقابت های لیگ برتر گفت: یس آل گرگان از جمله تیم های جدید در لیگ برتر است. برخی بازیکنان این تیم را می شناسیم اما از وضعیت و شرایط کلی تیم هیچ اطلاعی نداریم. قطعا باید تیم خوبی باشد.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: