معاون مخابرات اعلام کرد؛

حذف کامل قبوض کاغذی تلفن ثابت تا پایان سال

کدخبر: 2128102

معاون شرکت مخابرات ایران از حذف قبوض کاغذی به طور کامل تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، داود زارعیان با اشاره به برنامه های مخابرات برای حرکت به سمت الکترونیکی کردن خدمات، اظهار داشت: یکی از اقدامات در راستای الکترونیکی کردن و حذف کاغذ، حذف قبوض صورتحساب مشترکان است. براین اساس ما حذف قبوض به طور کامل را تا پایان سال در برنامه داریم.

وی افزود: قبض‌های چاپی هر دو ماه یک بار برای مشترکان ارسال می‌شود، اما شرکت مخابرات ایران پس از صدور قبض تیر، از ماه مرداد برای برخی از مشترکان، به صورت آزمایشی ارسال قبض پیامکی به صورت ماهانه را آغاز کرد؛ بدین‌ترتیب در مردادماه برای اولین بار از طریق پیامک برای حدود ۶ میلیون مشترک در ۲۰ استان قبض پیامکی ارسال شد.

معاون شرکت مخابرات ایران با تاکید براینکه هزینه ارسال پیامک در روش دریافت قبض پیامکی برعهده مخابرات است، از مشترکان خواست تا از این پس، قبض مصرفی تلفن ثابت خود را به صورت پیامک دریافت کنند.

وی گفت: شرکت مخابرات ایران برای تشویق مشترکان به پرداخت غیرحضوری صورت‌حساب‌ها از طریق سیستم‌های الکترونیک، امتیازی را برای آنان در نظر گرفته است. بدین ترتیب مشتریان پس از دریافت پیامک صورتحساب خود و پرداخت به صورت غیرحضوری می‌توانند از ۲۴ ساعت مکالمه رایگان درون‌شبکه استفاده کنند.

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات با اشاره به ارزیابی عکس‌العمل‌ها و بازخوردهای طرح ارسال پیامکی صورتحساب‌، افزود:به نظر می‌رسد بازخوردها نسبت به این طرح مثبت بوده است؛ مشترکان می توانند جهت تکمیل پرونده و دریافت کارکرد قبض مصرفی تلفن ثابت خود از طریق پیامک، شماره تلفن ثابت خود را به شماره ۲۰۲۰ پیامک کنند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: