موسوی‌لاری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

ائتلاف اصلاح طلبان و اعتدالگرایان در شرایط فعلی ایجابی و فردی معنایی ندارد

کدخبر: 2128122

نائب رئیس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: ائتلاف اعتدالگرایان و اصلاح طلبان در حال حاضر نه ایجابی و نه فردی معنایی ندارد.

حجت الاسلام سید عبدالله موسوی لاری نائب رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ائتلاف اصلاح طلبان و اعتدال گرایان اظهار کرد: ائتلاف ها همیشه در مقاطعی برای انجام فعالیت هایی صورت می گیرد. اما تا به آن مقطع نرسد و شرایط لازم فراهم نشود، نمی توان گفت ائتلافی صورت می گیرد و یا خیر.

وی افزود: بحث ائتلاف در حال حاضر نه ایجابی و نه فردی معنایی ندارد، چرا که هنوز فضای سیاسی خاصی شکل نگرفته تا با ائتلاف موافقت کنیم.

موسوی لاری تصریح کرد: لذا متناسب با شرایط پیش رو درباره شکل گیری ائتلاف تصمیم خواهیم گرفت و اکنون نمی توان در این باره تصمیم گیری کرد.

نائب رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان بیان کرد: اگر ائتلافی در جهت مصالح ملی باشد، حتما با این امر موافقت خواهم کرد و در نقطه مقابل اگر تشکیل یک ائتلاف جهت گیری مشخصی نداشته باشد، طبیعتا مخالفت خود را اعلام خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ائتلاف هایی که صورت می گیرد باید دو ویژگی داشته باشد از جمله آنکه هر جریانی هویت خود را حفظ کند و در آن منفعت عام و مصلحت عمومی وجود داشته باشد؛ لذا اگر این دو ویژگی در یک ائتلاف وجود داشته باشد، به طور حتم با آن موافقت خواهیم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: