حبیبی به فارس خبر داد

انصراف سیدهادی خامنه‌ای از ریاست دوره‌ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات/برخی اختلاف نظرهای درون‌جبهه‌ای دلیل انصراف است

کدخبر: 2128130

نماینده حزب مردم سالاری در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با اعلام خبر انصراف سیدهادی خامنه‌ای از ریاست دوره‌ای این شورا گفت: افرادی در حال رایزنی با آقای خامنه‌ای برای بازگشت به ریاست این جبهه هستند ولی اگر ایشان این ریاست را نپذیرد حزب اسلامی کار رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خواهد شد.

آرش حبیبی نماینده حزب مردم سالاری در شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اعلام خبر انصراف سید هادی خامنه ای از ریاست دوره ای این شورا گفت: دیروز که اولین جلسه دور جدید شورای هماهنگی برگزار شد آقای های خامنه ای در این جلسه حضور نیافت و به جای وی حمید قزوینی به عنوان نماینده مجمع نیروهای خط امام در جلسه حضور یافت.

حبیبی در پاسخ به سوالی پیرامون سرنوشت ریاست شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خاطرنشان کرد: افرادی در حال رایزنی با آقای خامنه ای برای بازگشت به ریاست این جبهه هستند ولی اگر ایشان این ریاست را نپذیرد حزب اسلامی کار به دبیرکلی حسین کمالی رئیس شورای هماهنگی خواهد شد.

وی در پایان دلیل انصراف خامنه ای از ریاست دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات را برخی اختلاف نظرهای درون جبهه ای عنوان کرد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: