ناصری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تصمیمی برای جدایی دو جریان اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا وجود ندارد

کدخبر: 2128131

یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: تصمیمی برای جدایی دو جریان اصلاح‌طلب و اعتدال‌گرا وجود ندارد.

عبدالله ناصری فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ائتلاف اصلاح طلبان و اعتدال گرایان اظهار کرد: اصلاح طلبان تصمیمی برای تغییر ائتلافی که از سال 92 شکل گرفته است ندارند و تلاش این جریان این است که منسجم تر و گسترده تر بتوانند با طرفداران دولت و اصولگرایان معتدل روابط مناسبی داشته باشند.

وی افزود: انتخابات مهم مجلس در پیش است که اهمیت آن حتی از انتخابات سال 1400 نیز بیشتر است، بنابراین در شورای اصلاح طلبان تصمیمی برای جدایی دو جریان اصلاح طلب و اعتدال گرا وجود ندارد.

ناصری تصریح کرد: سیاست جریان اصلاحات بر روند حمایت از روحانیون و گسترش ائتلافی است که شکل گرفته است؛ چرا که در شرایط حساس امروز موقعیت بین المللی ایران حساس تر شده و باید اتحاد و انسجام جریان های سیاسی مستحکم تر شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب بیان کرد: لذا دلیلی برای جدایی اصلاح طلبان و اعتدال گرایان وجود ندارد، اگرچه برخی از چهره های اصلاح طلب به عملکردهای دولت انتقاد دارند، اما کماکان آنرا مورد حمایت قرار می دهند.

ناصری در پایان خاطرنشان کرد: تعیین کننده سرنوشت کشور مردم هستند و اگر هر ائتلافی شکل گیرد، در نهایت جریان اصلاحات هیچ گاه هویت اصلاح طلبانه خود را تحت الشعاع قرار نمی دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: