بیانیه حزب ندای ایرانیان در محکومیت اظهارات رئیس جمهور آمریکا:

خروج احتمالی آمریکا از برجام، اثبات حقانیت ایران خواهد بود

کدخبر: 2128143

حزب ندای ایرانیان در محکومیت اظهارات اخیر «دونالد ترامپ» رییس جمهور آمریکا بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، حزب ندای ایرانیان در محکومیت اظهارات اخیر «دونالد ترامپ» رییس جمهور آمریکا بیانیه ای صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: نطق نفرت پراکنانه و مزورانه رئیس جمهور ایالات متحده درباره ایران، نشان از جهل و بدخواهی کسی داشت که حتی در کشور خود هم منفور و متهم به نژادپرستی و نگاه جنسیتی است. استقبال دیکتاتورهای منطقه و نخست وزیر رژیم سفاک و اشغالگر صهیونیستی در برابر انتقاد صریح و بی درنگ جامعه جهانی به خوبی حکایت از آن دارد که این سخنان تا چه پایه بی اساس، دروغ و بدور از واقع بینی بوده است.

این بیانیه می افزاید: رئیس جمهور مزوّر و بی اطلاع امریکا در حالی بیهوده تلاش می کند میان ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی تفرقه بیاندازد؛ که برای خوشحال کردن دیکتاتورهای آل سعود، از خلیج همیشه فارس با نامی مجعول سخن می گوید و ترهاتی از این دست بخوبی عمق تزویر و دروغ گویی وی را بر ملا می کند و مشخص می کند که دشمنی ترامپ نه با جمهوری اسلامی که با ملت ایران است، ملتی که برای هزاران سال منادی آزادی استقلال و مامن حق طلبان در این فلات پهناور بوده است.

حزب ندای ایرانیان در بیانیه خود تصریح کرده که ملت شریف ایران که از یک قرن پیش پا در راه استقلال و آزادی نهاد، بزرگ تر از آن است که فریب چنین مهمل گویی هایی را بخورد یا مرعوب رجزخوانی این طبل میان تهی گردد. همان گونه که جناب آقای روحانی، ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران بدرستی تاکید داشتند، ایران در دفاع از خویش مصمم است و هیچ فرد و گروه و قدرتی نمی تواند به بهانه های واهی و برای خوش کردن دل اتحاد شوم صهیونیست ها و سعودی ها، با تهدید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تحریم، خللی در عزم دفاعی ایران بوجود آورد.

در این بیانیه می خوانیم: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در طول هشت سال دفاع مقدس، در کنار برادران ارتشی و بسیجی خود سینه سپر کرد تا با وجود تمام حمایت های امریکا و متحدان سعودی و صهیونیستی اش، دست صدام را در تعرض به خاک پاک ایران از بازو قطع کند، همواره از پشتیبانی آحاد ملت ایران برخوردار بوده است. پیوستن خیل عظیمی از مردم ایران به سپاه پاسداران و جانفشانی این شیرمردان خدایی در دفاع از کیان و کیش و میهن، بهترین گواه محبوبیت این نهاد دفاعی کشور است. دوران دفاع مقدس بخوبی نشان داده که اگر لازم باشد برای دفاع از سرزمین پاک ایران، همه ملت پاسدار ایران خواهند شد تا متجاوزِ سرافکنده و شرمسار، حتی به خیال تهدید ایران خطر نکند.

در این بیانیه تصریح شده است: امروز این گندم نمایِ جو فروشِ ایالات متحده، بخوبی می داند که در خروج از برجام تنها مانده است و حتی اعضای کابینه اش هم از وی حمایت نمی کنند؛ برای مخفی کردن اشتباهش (که روزی قلدرمابانه وعده پاره کردن برجام را داده بود) توپ را در زمین کنگره می اندازد و گمان برده که می تواند پشت درشت گویی و دروغ زنی پنهان شود. برجام سندی چندجانبه است که بر اساس گفتگو و دیپلماسی بدست آمده است. اگر آمریکا بخواهد با زیر پا گذاشتن تعهدات بین المللی خود و برگرداندن تحریم ها این توافق بین المللی را تضعیف کند، جز بردن آبروی خود در جامعه جهانی ثمری بدست نخواهد آورد. همان طور که در همین چند روزی که از نطق سخیف ترامپ می گذرد همه جامعه جهانی یک صدا در دفاع از برجام در برابر ایالات متحده صف کشیده اند و خروج احتمالی آمریکا از برجام جز به انزوای آمریکا و اثبات حقانیت ایران در جامعه جهانی حاصلی نخواهد داشت.

در پایان بیانیه حزب ندای ایرانیان تاکید شده است: حزب ندای ایرانیان به شدت سخنان رئیس جمهور آمریکا را محکوم می کند و یکبار دیگر اعلام می کند که پشت سر رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای و در کنار دولت محترم، در دفاع از عزت، استقلال و آزادی ایران استوار خواهد ایستاد و بار دیگر عهد خود را در دفاع از ایران و اسلام با خواهران و برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجدید کرده، اعلام می کند که در صورت بروز هر گونه تهدیدی، همه ندائیان دوشادوش پاسداران از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد.درود بر ایران، درود بر استقلال، درود بر آزادی و درود بر جمهوری اسلامی ایران.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: