آسایش در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اظهارات ضدایرانی ترامپ را محکوم می‌کنیم/ برجام یک توافقنامه بین‌المللی است و به سادگی‌ باطل نمی‌شود

کدخبر: 2128151

سفیر سابق ایران در قطر گفت: علی‌رغم لفاظی‌های ترامپ، چون برجام یک توافقنامه بین‌المللی است به این سادگی‌ها باطل نمی‌شود.

محمدجواد آسایش سفیر سابق ایران در قطر در گفت وگو با خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به لحن بی ادبانه ترامپ، اظهار کرد: سراسر صحبت های او بی ادبی و توهین بود و یک جا هم از نام جعلی خلیج ع.ر.ب.ی به جای خلیج فارس استفاده کرد که وزارت خارجه آمریکا بلافاصله اظهاراتش را اصلاح کرد.

سفیر سابق ایران در قطر با بیان اینکه وقتی ترامپ از یک نام جعلی برای خلیج همیشه فارس استفاده می کند قبل از اینکه توهین به ما باشد توهین به ملت آمریکاست که چنین رئیس جمهوری دارند و اینگونه با فحاشی و لحن سبک سخن می گوید.

وی با بیان اینکه امیدواریم مراکز داخل آمریکا به او تذکر لازم را دهند، تصریح کرد: ما اظهارات ترامپ را محکوم می کنیم و باید پاسخ مناسب به او داده شود.

آسایش با بیان اینکه سپاه پاسداران نیرویی است که از بطن انقلاب روییده است، گفت: آمریکا از زمان مصدق تا به امروز در امور داخلی ایران دخالت کرده و همه کشورهای دنیا به غیر از امارات، بحرین، عربستان، سازمان منافقین و رژیم صهیونیستی اظهارات ترامپ را محکوم کردند.

سفیر سابق ایران در قطر گفت: ترامپ از زمان تبلیغات ریاست جمهوری آمریکا گفته برجام را پاره می کنم و به دنبال این است که هر چه اوباما انجام داده را از بین ببرد.

وی خاطرنشان کرد: برجام در زمان اوباما به نتیجه رسیده و علی رغم لفاظی های ترامپ، چون یک توافقنامه بین المللی است به این سادگی ها باطل نمی شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: