واکنش تهیه‌کننده سینما به هجمه‌های وارده شده برای اکران «آینه بغل»

کدخبر: 2128246

منصور سهراب‌پور تهیه‌کننده «آینه بغل» به هجمه‌های وارد شده برای اکران فیلمش پاسخ داد.

منصور سهراب پور تهیه کننده سینما در خصوص حواشی که برای اکران فیلم سینمایی «آینه بغل» به وجود آمده است، در گفت وگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: با توجه به تجربه فیلمسازی خارج از کشور شاهد بودم تهیه کنندگان در همان ابتدای پذیرش فیلمنامه و همزمان با تولید فیلم، به فکر اکران آن هستند ما نیز طبق این اصل و از همان آغاز تولید، برای اکران «آینه بغل» برنامه ریزی کردیم.

وی ادامه داد: در ابتدا تصمیم به اکران فیلم در نوروز داشتیم اما با توجه به حال بد اکران در پاییز و پیشنهادهایی که به ما ارائه شد، از اکران در نوروز صرفه نظر کردیم و اکران را به آذر ماه موکول کنیم تا توانسته باشیم به سهم خود برای این فصل سینما اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

تهیه کننده «من سالوادور نیستم» بیان کرد: به شخصه چرخه سینما را فقط مختص بخش تولید نمی دانم و معتقدم سینمادار هم از این صنعت جدا نیست و باید به منافعی برسد.

سهراب پور گفت: هجمه های وارد شده به اکران فیلم «آینه بغل» را درک نمی کنم اما می دانم بخشی از آن به مشکلات تولید فیلم برخی از دوستان بر می گردد که می خواهند با هجمه به آثار دیگر، عدم کیفیت فیلمشان را بپوشانند، من می گویم اگر توانایی آن را دارد که در این مسیر فعالیت کند افکار و انرژی خود را برای تولید فیلمی با کیفیت بگذارد تا بعدا دچار مشکل نشود.

وی اضافه کرد: اینگونه افراد باید بدانند به فیلمی که با مختصات خوب و بدون حمایت هیچ ارگان و یا نهادی تنها در بخش خصوصی تولید شده، هجمه وارد نکنند؛ چون اولا کار خودشان را زیر سوال می برند و دوم اینکه تبر به ریشه سینمای خصوصی زده اند چراکه سینما خصوصی می تواند چراغ سینما را با تولید آثار با کیفیت روشن نگه دارد.

تهیه کننده «ناردون» تصریح کرد: البته روی سخنم به سمت افراد با دغدغه اکران و دارای اثری با کیفیت نیست بلکه منظورم کسی است که قدم اول در اعتراض به اکران «آینه بغل» برداشت، فیلم این دوست، از کارگردانی بسیار ارزشمند برخوردار بوده اما خودش به عنوان تهیه کننده، با توجه به اینکه چارچوب و وظایفش را نمی داند و نتوانسته آن طور که باید مسئولیتش را انجام دهد کاری کرده تا اشکالات اثرش را با هجمه به دیگر آثار جبران کند.

تهیه کننده «آینه بغل» خاطرنشان کرد: امیدوارم همه این بحث ها و گفتگوها منجر به تصمیمات تاثیرگذار در جهت رونق و حضور گرم مخاطب سینما شده تا از این بحران رها شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: