یک همراهی تئاتری با کودکان جنگ در «پرواز شماره ۷۴۵»

کدخبر: 2128248

نمایش «پرواز شماره ۷۴۵» با حضو جمعی از اهالی سینما و تئاتر و با تقدیم به کودکانی که در دوران جنگ زندگی می‌کنند، افتتاح شد.

به گزارش ایسنا، این نمایش به نویسندگی، کارگردانی و بازیگری مرجان پورغلامحسین شامگاه ۲۴ مهرماه در سالن سایه مجموعه تئاترشهر به صحنه رفت. پرواز شماره ۷۴۵، براساس ایده ای از هادی حجازی فر آماده اجرا شده و مرضیه برومند درباره آن گفت که این اثر از تولیدات جشنواره شانزدهم عروسکی است و تاکنون در چند جشنواره خارجی هم شرکت کرده است.

این نمایش که با با تلفیقی از شیوه های مختلف عروسکی و در مدت زمانی کمتر از یک ساعت اجرا می شود، روایتی از بازگشت زنی پس از ۳۰سال به کشور است که در زمان کودکی به دلیل جنگ مجبور به ترک ایران شده بود. مرجان پورغلامحسین پس از پایان این اجرا با تشکر از هنرمندانی که به تماشای اثرش نشسته بودند،گفت: نمایش خود را به بچه های سوریه، افغانستان، لبنان، چچن و دیگر کشورهای درگیر جنگ که بچه هایشان مثل ما کودکی خود را با جنگ گذراندند تقدیم می کنیم.

رخشان بنی اعتماد،فرشته طائرپور، احترام برومند، مهتاب کرامتی، ازاده پورمختار، منیژه حکمت، مهدی شفیعی مدیر کل هنرهای نمایشی، پیمان شریعتی مدیر تئاترشهر، شیرین یزدان بخش و هرمز هدایت از جمله هنرمندان حاضر در افتتاح این نمایش بودند. پرواز شماره ۷۴۵ مهر و آبان ساعت ۲۰ در سالن سایه به صحنه می رود. انتهای پیام

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: