دبیران هنری دومین جشنواره فیلم و عکس راه آهن تعیین شدند

کدخبر: 2128259

ابوالفضل جلیلی به عنوان دبیر بخش فیلم و مهدی آشنا به عنوان دبیر بخش عکس «دومین جشنواره فیلم و عکس راه آهن» منصوب شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا ، طی احکامی جداگانه از سوی صادق سکری، مدیر روابط عمومی راه آهن و رئیس جشنواره فیلم و عکس راه آهن؛ ابوالفضل جلیلی به عنوان دبیر بخش فیلم و مهدی آشنا به عنوان دبیر بخش عکس « دومین جشنواره فیلم و عکس راه آهن» منصوب شدند.

متن حکم انتصاب جلیلی و آشنا به شرح زیر است :

نظر به شایستگی و تجارب ارزشمند حضرتعالی در حوزه فعالیت های هنری، سینمایی، به موجب این حکم به عنوان " دبیر بخش فیلم دومین جشنواره فیلم و عکس راه آهن" منصوب می شوید.

امید است در پرتو الطاف الهی و بهره گیری از دانش و تجربیات خود و در جهت نیل به اهداف جشنواره که بر گرفته از اهداف و رویکردهای راه آهن جمهوری اسلامی ایران می باشد، ما را در برگزاری هر چه با شکوه تر این جشنواره، یاری فرمائید.

سوابق کاری این هنرمندان به شرح ذیل است:

ابوالفضل جلیلی متولد 1336 ساوه است. وی فارغ التحصیل کارگردانی و بازیگری از دانشکده هنرهای دراماتیک است و فعالیت سینمایی خود را با کارگردانی فیلم های کوتاه آغاز کرد .

نامزد شیر طلایی جشنواره فیلم ونیز ( 1995)، جایزه بهترین فیلم آسیایی جشنواره بین المللی فیلم توکیو ، برنده جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره فیلم توکیو فیلمکس و نامزد یوزپلنگ طلایی جشنواره بین المللی فیلم لوکارنو ( 2001)، برنده جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره فیلم رم 2007 و ... بخش کوتاهی از افتخارات این هنرمند به شمار می رود.

کارگردانی فیلم های حافظ(1385)، رقص خاک ( 1370)، دلبران(1379)، یک داستان واقعی(1374) و... در کارنامه این فیلمنامه نویسو تدین گر سینمای کشورمان به چشم می خورد.

مهدی آشنا متولد ١٣٦? تهران ، فارغ التحصیل رشته گرافیک است. در کارنامه این هنرمند دبیری بخش نگاه هنرمند سومین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران ، دبیر بخش پوستر و عکس هفدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی

دبیر هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی، دبیر بخش عکس و پوستر سومین جشنواره تاتر شهر و... به چشم می خورد.

عضویت در انجمن های عکاسان مطبوعات ایران ، عکاسان ایران ، فدراسیون جهانی عکاسی فیپ ( FAIP ) فرانسه ، عکاسان تئاتر و دبیری بخش عکس هفته نامه هنرمند ، ماهنامه تخصصی تجیر ، سایت استیج و ... از دیگر فعالیت های این هنرمند به شمار می آید.

دومین جشنواره فیم و عکس راه آهن دی ماه 96 در تهران برگزار می شود و هنرمندان تا 30 آذرماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت railway90.rai.ir اقدام به ثبت نام نمایند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: