با وجود مخالف «آمریکا وهند»؛

پاکستان به عضویت کمیته حقوق بشر سازمان ملل در آمد

کدخبر: 2128381

ملیحه لودهی، نماینده پاکستان در سازمان ملل انتخاب این کشور به عنوان عضو کمیته حقوق بشر سازمان ملل را اعتماد مجامع جهانی به پاکستان دانست .

به گزارش دفتر منطقه تی خبرگزاری تسنیم به نقل از اکسپرس نیوز ملیحه لودهی نماینده پاکستان در سازمان ملل انتخاب این کشور به عنوان عضو کمیته حقوق بشر سازمان ملل با وجود مخالفت های مکرر آمریکا و هند را اعتماد مجامع جهانی به پاکستان دانست.

ملیحه لودهی گفت: پاکستان با کسب بیش از دو سوم آرا برای سه سال عضو کمیته حقوق بشر سازمان ملل شده است و ما از اعتماد مجامع جهانی به خود واقعا تشکر می کنیم.

نماینده پاکستان در سازمان ملل گفت: توطئه های فراوانی صورت گرفت تا پاکستان آرا لازم را کسب نکند ولی برخلاف انتظار هند و آمریکا کشورهای جهان مبارزه پاکستان با تروریسم را کاملا قبول کرده اند .

وی افزود: ما از این فرصت استفاده خواهیم کرد و از حقوق مردم بی گناه کشمیر در مقابل ظلم ارتش هند دفاع می کنیم.

گفتنی است پاکستان با کسب 151 رای توانست به عضویت کمیته حقوق بشر سازمان ملل در آید .

این درحالی است که طی روزهای اخیر هند و آمریکا تلاش گسترده ای داشتند تا با ادعای حمایت پاکستان از تروریست های فعال در افغانستان مانع رای آوری اسلام آباد شوند.

دولتمردان اسلام آباد در تلاش هستند تا از طریق کمیته های مختلف سازمان ملل به دهلی نو فشار وارد کرده و حقوق از دست رفته مسلمانان کشمیری را احیا کنند.

انتهای خبر/.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: