دستگیری ۳ جاسوس موساد در لبنان + عکس

کدخبر: 2128393

نیروهای امنیتی لبنان موفق شدند که سه جاسوس دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی موساد را در لبنان دستگیر کنند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی روسیا الیوم، ستاد اطلاع رسانی نظامی لبنان اعلام کرد: نیروهای امنیت عمومی لبنان سه فرد مظنون به جاسوسی را دستگیر کردند و آنها را بعد از اعتراف به جاسوسی برای اسرائیل، به دستگاه قضایی ویژه ارجاع دادند.

این ستاد افزود: این سه فرد به همکاری با دستگاه موساد و اویخای ادرعی سخنگوی ارتش اسرائیل اعتراف کرده اند.

ستاد اطلاع رسانی نظامی لبنان تصریح کرد: این سه فرد همچنین اطلاعاتی درباره مواضع حزب الله در منطقه القصیر به اسرائیل داده اند و از مناطقی در جنوب فیلم برداری کرده و آنها را از طریق فناوری دیجیتال در مقابل دریافت پول برای موساد ارسال کرده اند.

این سه نفر به نام های عباس مصطفی سلامه، کرم اکرم ادریس و کمال اجود حسن هستند.

برپایه این گزارش، عباس مصطفی همکاری با رژیم صهیونیستی را در سال 2015 میلادی آغاز کرد و فایل های ویدئویی از مناطقی در لبنان و شخصیت های سیاسی به این رژیم داد. وی همچنین خواستار پول برای حمایت از جنبش مدنی شد و برخی را برای تل آویو به خدمت خود گرفت.

کمال اجود حسن در سال 2011 میلادی همکاری با موساد و تماس با اویخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی را آغاز کرد و با یوسف فخر الکابوی جاسوس این رژیم در ارتباط بود.

کرم اکرم ادریس کار برای موساد را در سال 2015 میلادی آغاز کرد و مامور تصویر برداری از مواضع توپخانه حزب الله در منطقه القصیر و مناطق البقاع شد و فایل های تصویری درباره مواضع حزب الله در القصیر و استقرار نیروهای این حزب در آنجا را برای ماموران اسرائیلی خود ارسال کرد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: