اخوت:سرمربی تیم امید را به زودی معرفی می‌کنیم

کدخبر: 2128448

سرپرست تیم امید گفت:در حال بررسی گزینه‌های مد نظر سرمربی تیم امید هستیم تا از میان گزینه‌های مطرح شده یکی را انتخاب کنیم.

حسین اخوت در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در مورد دیدار دوستانه تیم جوانان با تیم بزرگسالان نیروی زمینی اظهار کرد:مسئولان کمیته فنی فدراسیون در حال برنامه ریزی هستند تا انشاالله هر چه زودتر سرمربی تیم امید را معرفی کنند.چرا که تا بازی های آسیایی 2018 جاکارتا فرصت زیادی باقی نمانده است.

او ادامه داد:باید هر چه سریعتر سرمربی تیم امید را مشخص کنیم تا کارش را برای موفقیت و نتیجه گیری در بازی های آسیایی شروع کند.یکی از مشکلات عمده تیم امید تداخل با برنامه های تیم بزرگسالان است.زیرا تیم ملی بزرگسالان کشورمان در حال آماده سازی هر چه بهتر برای حضور در بازی های جام جهانی روسیه است و همین موضوع در تعطیلی مسابقات لیگ هم تاثیر گذار بوده است.

سرپرست تیم امید در ادامه افزود:به نظر من اگر مسئولان بتوانند زمانی که لیگ تعطیل است در کنار اردوهای بزرگسالان اردوهایی را هم برای تیم امید تدارک ببیند به نفع مان خواهد بود.در ضمن با توجه به اینکه برخی بازیکنان در اختیار تیم بزرگسالان هستند اردویمان با ترکیب کامل تشکیل نخواهد شد.برنامه ریزی AFC هم سبب شده است تا مشکلاتی برای برگزاری اردوها و بازی های دوستانه بوجود بیاید.

اخوت درمورد دیدار دوستانه تیم جوانان با تیم بزرگسالان نیروی زمینی گفت:به نظر توانستیم بازی خیلی خوبی را در راستای هماهنگی بازیکنان تیم جوانان مقابل تیم ملی بزرگسالان نیروی زمینی تدارک ببینیم.امیدوارم نتیجه این دیدار اول به سود تیم ملی جوانان کشورمان تمام شود و پس از آن منجر به این شود تا بازیکنان جوانان با فضای رقابت هایی که می خواهند در آن شرکت کنند آشنا شوند.

او درباره بازی امروز تیم ملی نوجوانان مقابل مکزیک در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی نوجوانان گفت:فکر می کنم اگر تیم ملی نوجوانان تاکنون توانسته است به نتایج خوبی در رقابت های جام جهانی نوجوانان برسد ما حصل کار گروهی بوده است و مسئولان باید به این کادر فرصت بدهند تا بتوانند روند رو به رشدشان را همچنان ادامه دهند.

اخوت درباره انتخاب سرمربی برای تیم امید بیان کرد:در حال بررسی گزینه های مد نظر مان هستیم تا وقتی به جمع بندی نهایی رسیدیم گزینه نهایی را معرفی می کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: