قادر طراوت‌پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

دیدار ماه به منزل چهارم رسید

کدخبر: 2128487

چهارمین جلسه نشست های ادبی دیدار ماه با حضور چهره های شاخص شعر در حوزه هنری برگزار می شود.

قادر طراوت پور دبیر برگزاری سلسله نشست های ادبی دیدار ماه، در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این نشست ادبی گفت: سلسله نشست های ادبی دیدار ماه همواره ساعت 17 در حوزه هنری با حضور چهره های درخشان، شاخص و نام آور شعر معاصر برگزار می شود.

این برنامه هر جلسه یک مجری دارد. در جلسه اول ناصر فیض، در جلسه دوم خودم، در جلسه سوم علیرضا قزوه مجری بودند.

وی افزود: مجری جلسه چهارم سلسله نشست های ادبی دیدار ماه از بین شاعرانی انتخاب می شود که در جلسه سوم حضور دارند. هرکدام از شاعرانی که در جلسه سوم این نشست های ادبی هستند یک شعر تازه می خوانند.

گفتنی است؛ یکی از رسالت های دستگاه های فرهنگی مثل حوزه هنری، این است که پایگاه حضور بزرگان فرهنگ، هنر و ادبیات کشور باشند. در این راستا باید تلاش های خوبی برای ایجاد همدلی و گسترش مهربانی انجام داد و فضایی جهت ایجاد صمیمیت بین بزرگان حوزه شعر و ادبیات روزگار به وجود آورد. با این هدف، حوزه هنری که یکی از مهمترین دستگاه های فرهنگی کشور است، سلسله نشست های «دیدار ماه» را با حضور چهره های شاخص ادبی راه انداخت.

هرماه یک بار از بزرگان شعر و ادب دعوت می شود تا در سلسله نشست های ادبی دیدار ماه حاضر شوند. در این جلسه شعری محدودیت خاصی برای شعرخوانی افراد نیست. بزرگان شعر و ادب فارسی هرطور دوست داشته باشند، با سلیقه خودشان شعر می خوانند. حوزه هنری صرفا خدمتگزار این افراد است. این جلسه ادبی از مرداد ماه سال جاری آغاز شده است. تاریخ برگزاری این برنامه ادبی با نظر خود بزرگواران برنامه ریزی می شود و لزوماً تاریخ برگزاری آن پایان هر ماه نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: