هادی محقق در گفتگو با مهر:

«هات پلات» به «ایرو» تغییر نام داد/ ضبط مجدد برخی از سکانس‌ها

کدخبر: 2128497

به گفته هادی محقق کارگردان «هات پلات»، این فیلم به «ایرو» تغییر نام داده که در گویش لری به معنای «اینجا» است.

هادی محقق کارگردان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت تولید فیلم سینمایی «هات پلات» گفت: به دلیل وجود مشکلات مالی و محتوایی مراحل آماده سازی پایانی این فیلم مقداری با اختلال مواجه شد زیرا ما پیش از ضبط، چگونگی برخی از سکانس ها را پیش بینی نکرده بودیم به همین دلیل بعد از اتمام فیلمبرداری به این نتیجه رسیدیم که باید برخی از سکانس ها را مجدد ضبط کنیم. البته گویش محلی فیلم و تغییر در برخی دیالوگ ها نیز باعث شد تصمیم به فیلمبرداری برخی از صحنه ها بگیریم به طوری که تعدادی از سکانس ها را چهار بار فیلمبرداری کردیم.

وی با بیان اینکه محتوای اثر تغییر کرده است، اظهار کرد: همچنین در ادامه روند تولید به این نتیجه رسیدیم که نام فیلم را از «هات پلات» به «ایرو» که به گویش لری به معنای «اینجا» است، تغییر دهیم.

محقق در پایان عنوان کرد: نمی دانم که به طور دقیق این فیلم چه زمان آماده نمایش می شود، زیرا مرحله تدوین مقداری طولانی شد. عده ای به طولانی شدن این مرحله به عنوان یک عیب نگاه می کردند اما به نظر من این یک حسن به شمار می رود و برای بهبود کیفیت فیلم خوب است. به همین ترتیب مرحله تدوین «ایرو» حدود یک ماه پیش به پایان رسید و در حال حاضر مرحله صداگذاری آن توسط حسین قورچیان و اصلاح رنگ توسط سامان مجدوفایی در حال انجام است.

«ایرو» اثری با ساختار «هنر و تجربه» و در فضای ساخته قبلی این کارگردان با عنوان «ممیرو» است.

حمدالله عزیزی، محمد آذرخش، حسین قزل باش و مهیار آب روان بازیگران اصلی این فیلم هستند.

عوامل فیلم سینمایی «ایرو» عبارتند از کارگردان: هادی محقق، نویسندگان فیلمنامه: سیدهادی محقق بر اساس طرحی از هادی محقق وحید حاجیلویی، مدیر فیلمبرداری: علی شاهیده، دستیار فیلمبردار: حمید حسن‌زاده، مهدی حسین‌زاده، مصطفی ساریخانی، دستیار یک و برنامه‌ریز: محسن دین محمد، منشی صحنه: ماندانا قاسمی، طراح صحنه و لباس: حسین قزلباش، دستیار صحنه: عیسی خیبرمنش، طراح چهره‌پردازی: پدرام زرگر، اجرای چهره‌پردازی: مسعود عباس‌زاده دیباور، صدابردار: علیرضا کریم‌نژاد، دستیار صدا: حمیدرضا دایی جانی، عکاس: حسام خلوصی، تبلیغات مجازی: امیرمهدی نوری، تدارکات: جلال شعبانی نادر، صمد عارف‌نسب، مسلم عارف نسب، حمل و نقل: علی شیر آذرپیوند، نادر معرفی، اشکان عباس علیزاده، مدیر تولید: هادی دیباجی و تهیه‌کننده: سیدرضا محقق.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: