برگزاری رویدادی برای جذب سرمایه‌گذار در سه حوزه

کدخبر: 2128697

رویداد TECHDEAL برای جذب سرمایه‌گذاری در ۳ حوزه نانو، زیست فناوری و تجهیزات پزشکی از سوی مرکز فن‌بازار ملی ایران و با حمایت اتاق بازرگانی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، عرضه‌ محصولات و خدمات به بازار تجاری نیازمند حلقه‌ واسطی میان صاحبان سرمایه و شرکت‌های فناور است و رویدادهای فناورانه به تحقق این ارتباط کمک می‌کنند.

رویدادهای جذب سرمایه‌گذار گوناگونی برای جلب حمایت سرمایه‌گذارها به شرکت‌های فناور و رفع نیاز صنایع برگزار می‌شوند. رویداد TECHDEAL نیز به‌عنوان یکی از این رویدادها قصد دارد تا بخش‌های گوناگون زنجیره‌ دانش‌بنیان را به هم مرتبط کند.

مرکز فن‌بازار ملی ایران با حمایت اتاق بازرگانی تهران، رویداد TECHDEAL را در روز 26 مهرماه جاری در محل اتاق بازرگانی تهران برگزار خواهد کرد. هدف این رویداد معرفی طرح‌های بازارگرا در حوزه‌های تجهیزات پزشکی، زیست‌فناوری و فناوری نانو به صاحبان صنایع و کمک به تجاری‌سازی آنها است.

TECHDEAL در دو پنل تخصصی تجهیزات پزشکی و پنل نانو و زیست‌فناوری برگزار می‌شود.

فناوری‌های عرضه‌شده در پنل بایو و نانوتکنولوژی در حوزه‌های راهکارهای نوین حذف آلاینده‌های هوا و افزایش راندمان مربوط در صنایع و همچنین تصفیه پساب‌های صنعتی با استفاده از فناوری نانو و بایو، پوشش‌های صنعتی و به ‌طور خاص پوشش‌های خودتمیزشونده با استفاده از فناوری‌های نانو و بایو و تولید آنزیم‌های صنعتی در سطوح مختلف عرضه می‌شود.

در پنل تجهیزات پزشکی، طرح‌های نوآور در دسته‌های بایومکانیک، بایوالکتریک و بایومتریال با عناوین هموسیلر دیجیتال شلنگ کیسه خون، فیکساتور اصلاح ناهنجاری استخوان، ربات اسکلت بیرونی «اکسوپد»، تولید پانل 20 ژنی سرطان کولورکتال، فیلتر همودیالیز، سیستم هوشمند دستیار جراح، استفاده از نانوذرات برای تشخیص سرطان، رنگ‌های پودری آنتی باکتریال، سرنگ پمپ بیمارستانی و کیت‌های تشخیص Micro RNA به سرمایه‌گذاران معرفی خواهد شد.

از ویژگی‌های رویداد TECH DEAL نسبت به رویدادهای مشابه می‌توان به حضور داور و خبره‌ صنعت در روز برگزاری رویداد و پرسش و پاسخ از فناوران و راستی‌آزمایی طرح‌ها و همچنین دعوت از همکاران و سایر نقش‌های درگیر در صنعت موردنظر با رویکرد شبکه‌سازی اشاره کرد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: