با احکام جداگانه‌ بطحایی انجام شد؛

۳ انتصاب جدید در آموزش و پروش

کدخبر: 2128699

وزیر آموزش و پرورش در احکامی مشاور عالی وزیر، سرپرست مرکز ملی پرورش استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان و مشاور وزیر را منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سید محمد بطحایی وزير آموزش و پرورش در احکامی مشاور عالی وزير،سرپرست مركز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان و مشاور وزير منصوب کرد.

بطحایی در جدیدترین حکم خود مرضيه گرد را به سمت مشاور عالی وزير منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

خواهر گرامی

سرکار خانم مرضيه گرد

با سلام

نظر به مراتب تعهد، شايستگی و تجارب ارزشمند سرکارعالی، به موجب اين حكم به سمت «مشاور عالی وزير» منصوب می شويد.

اميد است با توکل به خداوند متعال و پيروي از منويات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های رئیس جمهور محترم، با مشارکت، همکاری و هماهنگی معاونان، مشاوران و مدیران کل براي تحقق اهداف ذيل اهتمام ويژه داشته باشيد:

•برنامه ريزی و همکاری جهت استقرار عدالت آموزشی با تأکيد بر مناطق محروم •ارائه خدمات مشاوره ای در زمینه توسعه آموزش های فنی و حرفه ای اعم از هنرستان های فني و حرفه ای، کاردانش و دانشگاه شهيد رجايی •پيگيری اجری دقيق برنامه های پيشنهادی اينجانب به مجلس محترم شورای اسلامی و ارائه گزارش های ادواری •حضور در جلسات، کميسيون ها و کمیته ها عند اللزوم

از خداوند متعال توفيق شما را در ارتقای جايگاه و منزلت فرهنگیان مسألت دارم.

سرپرست مركز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان منصوب شد

همچنین بر اساس حکم جدید وزير آموزش و پرورش فاطمه مهاجرانی به سمت سرپرست مركز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان منصوب شد.

متن حكم سيد محمد بطحايی به شرح زير است:

خواهرگرامی

سرکارخانم دکتر فاطمه مهاجرانی

باسلام

نظر به تعهد، شايستگی و تجارب ارزشمند سرکار عالی به موجب اين حكم به سمت «سرپرست مركز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان » منصوب می شويد.

اميد است با توكل به خداوند متعال و پيروی از منويات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و رهنمودهای رئيس جمهور محترم و با مشاركت و همفكری مديران، نخبگان و كارشناسان محترم و مديران كل استان ها جهت تحقق وظايف محوله موفق و مؤيد باشيد.

توفيق شما را در انجام مسئوليت ها در راستای سياست های نظام جمهوری اسلامی و سياست های دولت تدبير و اميد از خداوند متعال مسئلت دارد.

انتصاب مشاور وزیر آموزش و پرورش

با حكم دیگر وزير آموزش و پرورش منصور مجاوری به سمت مشاور وزير منصوب شد.

متن حكم سيد محمد بطحايی به شرح زير است:

برادر گرامی جناب آقای منصور مجاوری

با سلام

با توجه به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند مدیریتی جناب عالی، به موجب این ابلاغ به سمت « مشاور وزیر» منصوب می شوید.

اميدوار است در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی و سیاست های ابلاغی دولت تدبیر و امید و برنامه های اینجانب که به مجلس شورای اسلامی ارائه شده است با هماهنگی معاونان و مشاوران و مدیران کل حوزه ستادی و استان ها در انجام امور محوله موفق و موید باشید. از خداوند متعال توفیق حضرت عالی را در ارتقای جایگاه و منزلت فرهنگیان عزیز مسئلت دارم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: