مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور خبر داد:

پیش‌بینی ترافیک سنگین درعصر امروز/ ازسفرهای غیرضروری خودداری کنید

کدخبر: 2128704

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای با پیش‌بینی ترافیک سنگین عصرگاهی امروز از شهروندان خواست از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای اعلام کرد طبق تحلیل داده‌ها در روزهای چهارشنبه زمان خروج بار ترافیکی از تهران به سمت شهرستان‌های اطراف همزمان با تعطیلی مدارس، ادارات و شرکت‌هاست. همچنین با کاهش دما میزان استفاده از خودروهای شخصی افزایش پیدا می‌کند.

بنا بر این اطلاعیه، از سوی دیگر با توجه به اینکه زمان تعطیل شدن نمایشگاه تلکام با خروج بار ترافیکی مقارن شده، پیش‌بینی می‌شود با سنگینی بار ترافیک در بزرگراه‌های چمران و مدرس روبرو شویم.

پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین برای امروز بعدازظهر ترافیک سنگینی از ساعت ۱۵ تا ۲۳ در سطح معابر بزرگراهی و شریانی اصلی تهران به ویژه در معابر شمالی شهر را پیش‌بینی می‌کند؛ لذا توصیه می‌شود شهروندان از سفرهای غیرضروری جدا خودداری کرده و افرادی که می‌توانند فعالیت‌ها و کارهای خود را به فردا موکول کنند، از تردد در ساعات اعلام شده امروز خودداری کنند. همچنین افراد در صورت نیاز به انجام سفرهای درون‌شهری نیز از سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

همچنین لازم است در صورت بروز تصادفات خسارتی در معابر بلافاصله خودروهای آسیب‌دیده را به منتهی علیه سمت راست معبر هدایت کرده و چنانچه نیاز به حضور کارشناس تصادفات است، با شماره ۱۱۰ تماس بگیرند. در صورت خرابی خودرو نیز، خودرو را از مسیر اصلی خارج کرده و در صورت نیاز به امدادرسانی با شماره تلفن‌های مجاز تماس بگیرند.

بن بر این اطلاعیه، تاکید می‌شود که لازم است شهروندان از توقف خودروی خود در محل‌های غیرمجاز به ویژه توقف‌های دوبل خودداری کرده و ماموران پلیس راهور را در خالی کردن معابر از بار ترافیکی یاری کنند.

منبع: مهر

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: