فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین خبر داد

نامگذاری ساختمان فرماندهی دانشگاه امین به نام «شهید چمران»/ شهید چمران طرحی «برای شدن» در تراز انقلاب اسلامی است

کدخبر: 2128716

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین با اعلام این مطلب که ساختمان فرماندهی این دانشگاه مزین به نام شهید چمران شده است، اعلام کرد: شهید چمران طرحی برای شدن در تراز انقلاب اسلامی است و ما ایشان را الگو قرار خواهیم داد

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار لطفعلی بخیتاری فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین در همایش ملی تربیت در تراز شهید چمران اظهار داشت: خدا را شاکریم که به ما توفیق داد که بتوانیم سهمی اندک در توسعه تفکر و توصیف شخصیت والامقام شهید چمران داشته باشیم.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین تصریح کرد: امروز ما در دانشگاه علوم انتظامی امین به دنبال تربیت دینی، انقلابی هستیم و به دنبال آنیم که به فرموده مقام معظم رهبری پلیسی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.

این مقام ارشد انتظامی اعلام کرد: ما شهید چمران را به مثابه این تعریف دانسته و ایشان را به عنوان طرحی برای شدن در تراز انقلاب اسلامی می دانیم و می خواهیم ایشان را الگو قرار دهیم.

وی با اعلام این مطلب که نام ساختمان فرماندهی دانشگاه علوم انتظامی امین با عنوان «شهید چمران» مزین شده است، گفت: ما در جهت شدن و پیمودن راه شهید والامقام مصطفی چمران آماده ایم و ایشان و بنیاد فرهنگی شهید چمران را به عنوان چراغ افرودخته ای در این راه می دانیم.

سردار بختیاری اظهار امیدواری کرد که تلاش برای شناساندن شهید چمران و تأسی به ایشان بیش از پیش باشد و سایر دانشگاه ها نیز از این مسئله تأسی بگیرند.

لازم به ذکر است که در انتهای مراسم لوح تقدیری به مهدی چمران رئیس بنیاد فرهنگی شهید چمران و برادر مصطفی چمران اعطا شد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: