حمزه در گفت‌وگو با فارس:

آمریکا همواره کشوری غیرقابل اعتماد برای ما بوده است/ آمریکایی‌ها از ملت ایران عصبانی هستند

کدخبر: 2128760

نماینده مردم کهنوج با بیان اینکه آمریکا همواره کشوری غیرقابل اعتماد بوده است، گفت: ایران وقتی به عنوان مدافع مردم منطقه عمل می‌کند، طبیعی است که دشمنی آمریکا با ما بیشتر می‌شود چون موجودیت نظام ما در تضاد با منافع آمریکاست.

احمد حمزه نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به مواضع اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه ایران و برجام، اظهار داشت: دشمنی آمریکا با ملت ایران مربوط به امروز یا دیروز نیست و از 70 سال پیش که با کودتا حکومت مردمی ما را سرنگون کردند و دست نشانده خودشان را دوباره سر کار گذاشتند، شروع شده و همین طور ادامه دارد.

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی ضدیت آمریکا با ملت، دولت و نظام جمهوری اسلامی شکل گسترده تری گرفت؛ چراکه آمریکا دوست ندارد رقیبی در منطقه داشته باشد، این کشور می خواهد منافع خودش را در اقصا نقاط جهان بدون اینکه حریفی کنارش باشد، به دست آورد.

حمزه بابیان اینکه جایگاه ایران روزبه روز در منطقه در حال تقویت شدن است، تصریح کرد: بالطبع ایران قدرتمند مدافع منافع مردم و منطقه است و این موضوعی است که آمریکایی ها نمی توانند با آن کنار بیایند، قطعاً منافع مردم خاورمیانه با منافع آمریکا در تضاد است و یکی نیست.

نماینده کهنوج در مجلس متذکر شد: وقتی جمهوری اسلامی ایران به عنوان مدافع مردم منطقه عمل می کند، طبیعی است که دشمنی آمریکا با ملت ایران روزبه روز بیشتر می شود، چون موجودیت نظام جمهوری اسلامی در تضاد با منافع آمریکاست، فلذا این کشور هرجایی که بتواند علیه ما وارد عمل خواهد شد و تردیدی در این موضوع نیست.

احمد حمزه همچنین گفت: آمریکا برای ما یک کشور غیرقابل اعتماد است، اما نمی تواند به صورت یک طرفه برجام را که یک توافق چندجانبه بین المللی است، نقض کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آمریکایی ها از نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران عصبانی هستند، ملت ایران با اتحادی که دارد پشت سر رهبری ایستاده و این بحران را هم به سلامت پشت سر خواهد گذاشت.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: