ناپولی این فصل می‌تواند فاتح اسکودتو شود

زولا: فاجعه نخواهد بود اگر ایتالیا به جام جهانی ۲۰۱۸ صعود نکند

کدخبر: 2128788

اسطوره فوتبال ایتالیا معتقد است در صورت عدم صعود شاگردان جامپیرو ونتورا به جام جهانی ۲۰۱۸ فاجعه نخواهد بود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال ایتالیا که در پایان رقابت های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه اروپا، در گروه G پشت سر اسپانیا ایستاد و از کسب سهمیه مستقیم صعود به جام جهانی بازماند، اکنون برای صعود به جام جهانی باید در دو بازی رفت و برگشت پلی آف اروپایی از سد سوئد بگذرد تا مسافر روسیه شود.

جان فرانکو زولا که خود بین سال های 1991 تا 1997 عضو تیم ملی ایتالیا بود و در 35 بازی ملی 10 گل برای آتزوری به ثمر رساند، در گفت وگو با روزنامه ایتالیایی «رپابلیکا» گفت: فاجعه نخواهد بود اگر ایتالیا جواز حضور در رقابت های جام جهانی را کسب نکند. به یاد دارم که آلمان پس از حذف زودهنگام از مسابقات یورو 2000 از این ناکامی به عنوان ایجاد تغییرات اساسی استفاده کرد و فوتبال آلمان به اوج بازگشت.

وی افزود: تیم های ایتالیایی مدت هاست که روی گرفتن نتیجه تمرکز دارند، نه روی عملکرد تیمی. همچنین آتزوری در حال حاضر فاقد کیفیت لازم است، این در حالی است که در دوره بازیگری ام در پست من هفت یا هشت گزینه برای بازی در تیم ملی وجود داشت. ایتالیا اکنون برای تولید فوتبالیست های خلاق در تقلاست. در سوی دیگر اسپانیا بازیکنان فانتزی زیادی دارد و همه آنها هم بازی می کنند.

مهاجم پیشین چلسی که سابقه سرمربیگری تیم های واتفورد و وستهام را نیز در کارنامه اش دارد، در خصوص رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: بازی های لیگ برتر انگلیس بسیار نزدیک و پرفشار هستند. در گذشته سری A ایتالیا به لحاظ تاکتیکی فوق العاده بود، اما لیگ برتر نسبت به گذشته گام بلند رو به جلویی برداشته است.

زولا همچنین در پایان در پاسخ به این پرسش که «کدام تیم می تواند در فصل جاری فاتح اسکودتو شود؟»، خاطرنشان کرد: به نظرم اگر ناپولی با همین روندی که در پیش گرفته تا پایان فصل پیش برود، قهرمان خواهد شد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: