بعد از ۹ ماه غیبت؛

اوباما به عرصه سیاسی بازمی‌گردد

کدخبر: 2128858

رئیس‌جمهور سابق آمریکا بعد از ۹ ماه حضور کمرنگ، روز پنجشنبه برای اولین بار به عرصه سیاسی بازمی‌گردد و در راهپیمایی انتخابات فرمانداری ایالات نیوجرسی و ویرجینیا به نفع نامزدهای دموکرات حضور پیدا می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، «باراک اوباما» رئیس جمهور سابق آمریکا برای اولین بار بعد از چندین ماه حضور کمرنگ در انظار عمومی و دوری از تقابل مستقیم با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور جدید آمریکا به عرصه سیاسی بازمی گردد.

رئیس جمهور سابق 56 ساله آمریکا قرار است روز پنجشنبه (امروز) در راهپیمایی های انتخاباتی در «نیوجرسی» و «ویرجینیا» شرکت کند تا از نامزدهای حزب دموکرات برای سمت فرمانداری حمایت کند.

بنا به گزارش خبرگزاری فرانسه، رأی دهندگان دو ایالت نامبرده، قرار است در تاریخ 7 نوامبر سال جاری میلادی در انتخابات فرمانداری شرکت کنند.

این رقابت ها در واقع شاخص بالقوه احساسات رأی دهندگان قبل از انتخابات میاندوره ای 2018 است که آزمون بزرگ ترامپ و حزب جمهوری خواه می باشد.

«لری ساباتو» استاد علوم سیاسی به خبرگزاری فرانسه گفت: «تنها دو انتخابات بزرگ در سال جاری میلادی برای فرماندار نیوجرسی و ویرجینیا وجود دارد و حق کری خوانی در آستانه انتخابات میاندوره ای 2018 در معرض خطر قرار دراد».

مشخص نیست که اوباما قرار است در این راهپیمایی انتخاباتی چه پیامی را ابلاغ کند. در بازه زمانی 9 ماهه از اول سال جاری میلادی تاکنون، ترامپ از دور بودن اوباما از عرصه سیاسی استفاده کرده تا میراث رئیس جمهور سابق آمریکا را نابود کند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: