سرلشکر باقری در مناطق عملیاتی «حلب» حاضر شد/ تاکید رئیس ستادکل بر پایان عمر گروه‌های تروریستی در سوریه

کدخبر: 2128983

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان با حضور در مناطق عملیاتی حلب سوریه بر پایان عمر گروهک‌های تکفیری و تروریستی در این کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جریان سفر به کشور سوریه در مناطق عملیاتی استان های حلب و دیگر مناطق این کشور حضور یافت.

سردار باقری در جمع رزمندگان مدافع حرم و جبهه مقاومت اظهار داشت: به حمدالله با فضل و عنایت خداوند متعال شاهد موفقیت های چشمگیر جبهه مقاومت و رزمندگان مدافع حرم علیه گروه های تروریستی هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد: روند پیشروی ها و پیروزی های جبهه مقاومت با شجاعت و رشادت دلاورمردان مدافع حرم، ادامه یافته و پایان عمر گروهک های تروریستی و تکفیری به سر رسیده است.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح رمز موفقیت ها و پیروزی های پی در پی و درخشان علیه دشمنان و گروهک های تروریستی را وحدت و انسجام رزمندگان جبهه مقاومت و مدافعین حرم و ایمان و اعتقاد به نصرت الهی و روحیه سلحشوری و اعتماد به نفس آنان عنوان کرد که رزمندگان ما در 8 سال دفاع مقدس آن را تجربه کرده اند.

سردار باقری همچنین هماهنگی میان رزمندگان و ارتش سوریه و مردم را مثال زدنی عنوان کرد و این را رمز پیروزی دانست و بر ادامه این روند برای مدت های طولانی تاکید کرد.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: