حجت‌الاسلام کلانتری در گفت‌وگو با فارس مطرح کرد

تاسیس مرکزی برای هماهنگی دیدارهای دانشگاهیان دانشگاه آزاد با مراجع تقلید/ اعزام دائمی کاروان‌های دانشگاهی به قم

کدخبر: 2129085

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد از تاسیس مرکزی در قم توسط دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: بر همین اساس کاروان‌هایی از دانشگاهیان برای استفاده از فیوضات معنوی قم و دیدار با مراجع تقلید اعزام خواهند شد.

حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در خصوص دیدار مدیران این دانشگاه با مراجع تقلید گفت: با هماهنگی که صورت گرفته بود اخیرا به همراه تیم مدیریت جدید دانشگاه آزاد اولین دیدار را با مراجع و بزرگان قم داشتیم که هدف ما بیشتر زیارت مراجع و کسب فیض و معنویت از محضر مراجع بزرگوار و همچنین ارائه گزارش خدمت این بزرگواران و از طرفی دریافت رهنمودهای مراجع بزرگوار برای ادامه راه بود.

وی گفت: در این مراسم با مراجع بزرگوار آیت الله نوری همدانی، جوادی آملی، مکارم شیرازی، صافی همدانی، آیت الله سبحانی و علوی گرگانی دیدار کردیم و رهنمودهای خوبی هم از جانب مراجع صورت گرفت.

کلانتری دیدار با مراجع را فتح بابی برای دیدارهای آینده دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با حوزه علمیه قم و مراجع عظام دانست و گفت: ما در نظر داریم ان شاءالله در شهر قم به عنوان دومین حرم اهل بیت در ایران اسلامی برنامه ای داشته باشیم که دانشجویان، اساتید و مدیران دانشگاه آزاد بتوانند در قالب یک برنامه دائما در قم حضور پیدا کنند و از بیانات و رهنمودهای مراجع بزرگوار استفاده کنند و در حین گزارش های خود را هم منتقل کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد یادآور شد: قرار شد مرکزی در شهر قم با مدیریت واحد قم دانشگاه آزاد تاسیس شود که به صورت برنامه ریزی شده دائما کاروان هایی از دانشگاه آزاد به قم عازم شوند و هم از فیوضات معنوی این شهر استفاده کنند و هم با مراجع و علمای قم دیداری داشته باشند و مباحث اخلاقی و علمی به ویژه در حوزه علوم انسانی در این تعامل بین دانشگاه آزاد و مراجع حوزه علمیه قم برقرار شود.

وی گفت: مدیران دانشگاه آزاد اسلامی در سفری که به قم داشتند دیداری هم با خانواده شهید مدافع حرم شهید عبدالصالح زارع که از دانشجویان دانشگاه آزاد بود داشتند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: