حجت‌الاسلام صدیقی در خطبه‌های نمازجمعه تهران:‌

«سپاه پاسداران» خط مقدم مبارزه با داعش است/ اتفاقات پسابرجام مایه بصیرت مسئولان شود

کدخبر: 2129086

خطیب موقت نمازجمعه تهران با اشاره به اینکه «سپاه پاسداران» خط مقدم مبارزه با داعش است گفت: اتفاقات پسابرجام مایه بصیرت مسئولان شود.

به گزارش نسیم آنلاین، حجت الاسلام کاظم صدیقی خطیب این هفته نمازجمعه تهران ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوا ، گفت: تقوا هوشمندی، پرهیز از غفلت،توجه به خطرات نفس عماره و صیانت از آسیب های هوا و هوس است.

وی با تاکید براینکه تقوا مقابله با بی دینی و بی دین ها است، ادامه داد: تقوا سنگر،سلاح، بصیرت و چراغ روشن هدایت الهی برای بندگان خدا است.

خطیب موقت نمازجمعه تهران با اشاره به اینکه هر فردی که تقوای بیشتری داشته باشد محبوب خداوند می شود، اظهار داشت: هیچ گاه خداوند اجازه سوختن دوست خود در آتش جهنم را نمی دهد.

صدیقی تصریح کرد: هر فردی که می خواهد لسان الله، عین الله و یدالله باشد و در کل خداوند همه کاره او شود باید رنگ تقوا به خود بگیرد.

وی با اشاره به روز اول ماه صفر و ورود کاروان تبلیغاتی امام حسین (ع)، افزود: آنها انسان های همیشه آزاده بودند که حریت را بنیان گذاشتند و فردی که دنبال آزادگی است باید گوشه چادر بی بی زینب(س) را بگیرد و رسم آزادگی از تعلقات را باید از آنها یاد بگیرد.

خطیب موقت نمازجمعه تهران با اشاره به اظهارات اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اضافه کرد: چون دشمنان انقلاب دجال هستند و تنها یک چشم دارند نمی توانند مکتب و انقلاب ما را ببینند از این روز هرگونه دشمنی را در حق ما انجام می دهند.

صدیقی با اشاره به تهدیدات مقامات آمریکایی برای تحریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه نهادی است که از بطن مردم بیرون آمده است و در خنثی کردن توطئه های داعش در خط مقدم بوده است.

وی ادامه داد: اگرچه در مسئله برجام که ظاهرش تلخ است، آنقدر که آمریکایی ها و اروپایی ها از آن منتفع شدند ما منتفع نشده ایم و آنها نقداً برداشت های داشتند و نسیه های که قرار بود به ما داده شود انجام نشد که این باید مایه بصیرت مسئولان کشور شود.

خطیب موقت نمازجمعه تهران تصریح کرد: پس از برجام ه به تحریم ها اضافه شد و ساختمان ما مصادره شد و پول های کشورمان را مصارده کردند.

این خبر در حال تکمیل است....

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: