واکنش مقام روس به بیانیه سازمان سیا درباره حمله احتمالی کره شمالی به آمریکا

کدخبر: 2129113

رئیس کمیته امور بین الملل دومای روسیه به بیانیه سازمان سیا درباره حمله احتمالی کره شمالی به آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک؛ لئونید اسلوتسکی، رئیس کمیته امور بین الملل دومای روسیه امروز جمعه به بیانیه سازمان سیا درباره توسعه سلاح های هسته ای کره شمالی و احتمال هدف قرار گرفتن شهر های آمریکا به وسیله موشک های پیونگ یانگ واکنش نشان داد و آن را بخشی از اقدامات یک کمپین اطلاعاتی علیه کره شمالی دانست.

اسلوتسکی در جمع خبرنگاران گفت: سیاست واشنگتن در رابطه با کشور هایی که آن را دوست ندارد، منفی بافی درباره این کشور ها است. امروز آن ها (کشور های علیه آمریکا) را متهم و خطر حمله هسته ای می کند؛ فردا آن ها را به داشتن تسلیحات شیمیایی محکوم می کند و در روزهای آینده ضرورت می بیند که به آن ها حمله کند و با نابودی نظام و رهبرشان، یک کشور را بدون دولت رها کنند؛ همانطور که در لیبی و عراق رخ داد.

وی ادامه داد: این رخدادی است که ممکن است درباره کشور هایی همچون کره شمالی، ایران و دیگران که از نظر واشنگتن مغایر با نظام یکپارچه مورد نظر آن هستند، رخ دهد.

مایک پوپئو، رئیس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا پیش از این ادعا کرده بود کره شمالی پیشرفت قابل توجهی در توسعه سلاح های هسته ای کرده است که این کشور را قادر می سازد شهر های آمریکا را هدف قرار دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: