شرفی در گفت‌وگو با فارس:

اردکانیان در نشست کمیسیون انرژی حضور یافت/ وعده ارائه گزارش ۶ ماهه از طر‌ح‌های وزارت نیرو

کدخبر: 2129834

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی نیرو در نشست این کمیسیون، گفت: مجمع نمایندگان استان خوزستان طی دو روز آینده نشستی با آقای اردکانیان برگزار می‌‌کند.

غلامرضا شرفی نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، جزئیات جلسه بعدازظهر امروز کمیسیون انرژی را تشریح کرد.

وی به حضور رضا اردکانیان وزیر پیشنهادی نیرو در نشست عصر امروز کمیسیون اشاره کرد و گفت: امروز مباحث کلی در حوزه وزارت نیرو و انرژی کشور از سوی وزیر پیشنهادی با اعضای کمیسیون در میان گذاشته شد.

شرفی ادامه داد: آقای اردکانیان وعده داد که طی 6 ماه درمورد پروژه های با سرعت بالاتر و نیز درمورد طرح های زمان بر پس از یک پژوهش کامل گزارشی به کمیسیون انرژی ارائه دهد به علاوه ایشان بر تعامل صددرصدی با کمیسیون انرژی تاکید کرد.

وی افزود: نشست امروز با وزیر پیشنهادی انرژی را بسیار مثبت ارزیابی می کنم؛ البته باید منتظر برپایی نشست های ایشان با دیگر کمیسیون ها و نیز مجامع استانی نمایندگان باشیم تا بتوانیم ارزیابی از میزان مقبولیت ایشان در مجلس داشته باشیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: مقرر شد طی یک یا دو روز آینده مجمع نمایندگان استان خوزستان نشستی با ایشان برگزار کند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: