جبارزاده:

برنامه‌محوری، ملاک معاونت سیاسی وزارت کشور باشد

کدخبر: 2129835

معاون سیاسی وزارت کشور گفت: ملاک اقدامات در حوزه این معاونت باید برنامه‌محوری باشد و همه اقدامات بر اساس برنامه و بر پایه مستندات علمی و قانونی باشد.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در اولین نشست جبارزاده معاون سیاسی وزارت کشور با همکاران دفتر امور سیاسی، گزارشی از اقدامات انجام شده و در دست اجرای این دفتر توسط همکاران ارائه شد. همچنین مقرر شد اداره کل سیاسی برنامه تکمیلی حوزه کاری خود را در حداقل زمان ممکن ارائه کند.

معاون سیاسی وزارت کشور با ابراز خرسندی از حضور در نشست همکاران اداره کل سیاسی گفت: ملاک اقدامات در حوزه معاونت سیاسی وزارت کشور باید برنامه محوری باشد و همه اقدامات بر اساس برنامه و بر پایه مستندات علمی و قانونی باشد.

معاون سیاسی وزارت کشور همچنین درباره تربیت نیرو در وزارت کشور افزود: ما باید همه تلاش خود را در جهت شناسایی و رشد و ارتقاء همکاران و کادر وزارت کشور به کار گیریم و به جایی برسیم که در زمان انتصاب مدیران با فقدان نیروی کادر وزارت کشور برای مناصب مورد نیاز روبرو نباشیم.

وی در پایان اظهار داشت: اداره کل سیاسی برنامه تکمیلی حوزه کاری خود را در حداقل زمان ممکن ارائه کند.

در این نشست محمدامین رضازاده مدیرکل سیاسی وزارت کشور، انتصاب آقای جبارزاده به معاونت سیاسی وزارت کشور را تبریک گفت و به بیان گزارشی از مأموریت ها و وظایف اداره کل سیاسی و اقدامات در دست اجرا پرداخت.

همچنین در ادامه، شریفی و خورشیدی معاونان اداره کل سیاسی گزارشی از اقدامات ادارات زیرمجموعه معاونت سیاسی را تشریح کردند.

همچنین تعدادی از رؤسای ادارات و کارشناسان اداره کل سیاسی نظراتی را در جهت بهبود و پیشبرد اهداف معاونت سیاسی همچون ضرورت رشد و ارتقاء کارمندان و کارشناسان این حوزه و به کارگیری آنها در صف به عنوان بخشدار، معاون فرماندار، فرماندار و مسئولیتهای بالاتر، لزوم عدم دخالت سایر بخشها و مراکز در وظایف ذاتی معاونت سیاسی، حمایت از احزاب و سازمان های صنفی و تخصصی، و ضرورت تبیین دقیق تر گفتمان سیاسی دولت به منظور رشد و جایگاه معاونت سیاسی و حمایت مدیران صف از سوی وزارت کشور مطرح کردند.

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: