سرپرست اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش خبر داد

برگزاری بیستمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی با مشارکت ۹ میلیون دانش‌آموز

کدخبر: 2129971

سرپرست اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: بیستمین دوره انتخابات شوراهای دانش‌آموزی سوم آبان برگزار می‌شود و از میان ۹ میلیون دانش‌آموز، ۶۵۰ هزار دانش‌آموز برگزیده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علی رمضانی سرپرست اداره کل فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورشی، امروز در نشست خبری پیرامون برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی اظهار داشت: بیستمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی سوم آبان برگزار می شود و از میان 9 میلیون دانش آموز، 650 هزار دانش آموز برگزیده می شوند.

وی ادامه داد: این شوراها دغدغه های خود را به مدیران استان انتقال می دهند؛ ضمن اینکه نگاه وزیر آموزش و پروش نیز به شوراها و تشکل ها بسیار خوب است.

سرپرست اداره کل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش افزود: 14 انجمن، زیرمجموعه شورای دانش آموزی هستند که با سایر تشکل های درون مدرسه همکاری می کنند.

رمضانی با اشاره به تعداد اعضای شوراهای دانش آموزی در دوره ابتدایی ،گفت: مدارسی که 100 دانش آموز دارند، 5عضو اصلی و 2 عضو علی البدل دارند، مدارس از 101 دانش آموز تا 150 دانش آموز، 7 عضو اصلی و 2 علی البدل و از 151 دانش آموز به بالا تعداد اعضا 9 نفر اصلی و 2 نفر علی البدل هستند.

ادامه دارد...

منبع: فارس

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: