در بازی با ناپولی دندان‌هایم را به هم می‌فشردم

اسپالتی: سامپدوریا هم‌سطح اینتر است/ از کسی هراسی نداریم

کدخبر: 2129989

سرمربی اینتر به شاگردانش هشدار داد که بازی فردا شب آنها برای سامپدوریا می‌تواند بازی دشواری باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوچانو اسپالتی که شاگرداش فردا شب (سه شنبه) در اولین بازی از هفته دهم رقابت های سری A ایتالیا در ورزشگاه جوزپه مه آتزا پذیرای سامپدوریا هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: نباید به مسیری که در پیش گرفته ایم، تردیدی به خود راه بدهیم. چیزی که بیشتر از هر چیزی از بازی مان مقابل ناپولی (به تساوی بدون گل در خانه ناپولی انجامید) دوست داشتم این بود که سعی کردیم بازی خودمان را به نمایش بگذاریم، اما وقتی بیش از حد در محوطه جریمه خود در لاک دفاعی فرو می رفتیم، دندان هایم را به هم می فشردم چون این کارمان خیلی خطرناک بود.

وی افزود: بازی مقابل تیم های پرشور که از وجود سرمربیان پروشوری هم بهره می برد، خیلی دشوار است. سامپدوریا هم به لحاظ تیمی، خوب ساخته و پرداخته شده است. جامپائولو هدایت هر تیمی را که عهده دار بوده، باعث پیشرفت آنها شده است. ما باید در تقابل با سامپدوریا از سوت شروع تا پایان بازی در فرم و شکل خوبی باشیم.

سرمربی اینتر ادامه داد: ما از کسی هراسی نداریم و می خواهیم جوی به وجود بیاوریم که چیزی بیشتر نصیب مان شود و همیشه در تلاش برای ترتیب حمله روی دروازه رقبا هستیم. ما روی خودمان تمرکز داریم و بس. در مورد استفاده چرخشی از بازیکنان برای بازی فردا هم سخت است که بخواهم اکنون در موردش صحبت کنم. باید ابتدا وضعیت بازیکنان را ببینم و فردا پیش از بازی در این مورد تصمیم خواهم گرفت.

اسپالتی ادامه داد: سامپدوریا تیم قدرتمندی است و فوق العاده فوتبال بازی می کند. آنها با وجود اینکه در این تابستان چند قطعه از پازل خود را در فصل نقل و انتقالات از دست دادند، اما کیفیت بازی شان تغییری نکرده است. سامپدوریا هم سطح ما است و فصل گذشته در جایگاهی بالاتر از اینتر فصل را به پایان بردند. به هر حال ما هم تیم خیلی قدرتمندی در اختیار داریم.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: