مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش خبرداد

تعیین تکلیف نهایی طرح استخدام حق‌التدریسی‌ها پس از بررسی‌های کارشناسی

کدخبر: 2136916

مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت که پس از برگزاری جلسات کارشناسی، «طرح استخدام معلمان حق‌التدریس، مربیان پیش‌دبستانی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی» جهت تعیین تکلیف نهایی از طریق کمیسیون به صحن علنی ارسال خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سید محمد شفیعی در خصوص تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان اظهار کرد: درحال حاضر چهارمین جلسه کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با همکاری وزارت آموزش و پرورش برگزار شد و با توجه به گزارش هفتگی کمیسیون‌های مجلس، صبح روز دوشنبه پنجمین جلسه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه به تناسب موضوع مسئولین مربوطه، وزراء و معاونین ذیربط با دعوت کتبی حضور پیدا می‌کنند و نتایج مربوط به این موضوع پس از جمع‌بندی نهایی توسط کمیسیون مربوطه، جهت قرائت در صحن علنی مجلس ارائه خواهد شد.

مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش به چگونگی تعامل وزیر آموزش و پرورش با مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: بنا به درخواست نمایندگان مجلس دیدارهای منظم هفتگی با وزیر آموزش و پرورش صورت می گیرد و این ملاقات‌ها در جهت حل مشکلات آموزش و پرورش در سطح ملی، استانی و منطقه‌ای انجام می‌شود.

شفیعی با تاکید بر این که تا کنون 100 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وزیر آموزش و پرورش ملاقات داشته‌اند افزود: وزیر آموزش و پرورش از بدو ورود در کابینه دوازدهم، هر هفته در مجلس حضور داشته و به درخواست‌ نمایندگان رسیدگی می‌کنند.

وی به حضور معاونین وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اشاره کرد و گفت: معاون پرورشی و فرهنگی، معاون تربیت بدنی و سلامت و مدیرکل انجمن اولیا و مربیان این هفته در کمیسیون حضور پیدا کردند.

مدیرکل امور مجلس وزارت آموزش و پرورش به بازگشت «طرح استخدام معلمان حق‌التدریس، مربیان پیش‌دبستانی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی»، به کمیته آموزش، کمیسیون تحقیقات مجلس جهت بررسی اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت و ظرافت کار تعلیم و تربیت، موضوع جذب و استخدام در آموزش و پرورش باید با حساسیت و دقت انجام شود و در این خصوص با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولین حوزه تخصصی در وزارتخانه، سازمان اداری و استخدامی کشور و سایر مراجع ذیربط در دولت همکاری نزدیکی داریم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، وی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری جلسات کارشناسی، «طرح استخدام معلمان حق التدریس، مربیان پیش دبستانی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی» جهت تعیین تکلیف نهایی از طریق کمیسیون به صحن علنی ارسال خواهد شد.

منبع: ایسنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: