نهم آذرماه، دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر واترپلو

کدخبر: 2136980

دور رفت بیست و هفتمین دوره از مسابقات لیگ برتر واترپلو با قهرمانی سایپا به پایان رسید و دور برگشت این مسابقات از نهم آذر ماه آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون شنا ، شیرجه و واترپلو، با پایان دور رفت بیست و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو کشور تیم سایپا با کسب 12 امتیاز در صدر جدول این رقابت ها قرار گرفت. تیم های دانشگاه و نفت امیدیه نیز به ترتیب در جایگاه دوم و سوم این جدول ایستادند. با توجه به دیدار معوقه دور رفت این مسابقات میان این دو تیم که طبق اعلام سازمان لیگ مقرر شده روز جمعه سوم آذر 1396 برگزار شود، هر دو تیم فرصت این را دارند تا با پیروزی در این دیدار جایگاه خود را در جدول بهبود بخشد. دور برگشت این مسابقات پنج شنبه و جمعه ( نهم و دهم آذر 1396) با سه دیدار پیگیری خواهد شد.

دیدار معوقه هفته ششم دور رفت بیست و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو:

دانشگاه آزاد اسلامی - نفت امیدیه ساعت 12:30 جمعه سوم آذر 1396 استخر بین المللی 9 دی تهران

درمرحله دور رفت رقابت های لیگ برتر واترپلو تیم سایپا با کسب 12 امتیاز در صدر قرار گرفت. تیم دانشگاه آزاد با 8 امیتاز دوم شد. نفت امیدیه با همین امتیاز و باتفاضل گل کمتر در جایگاه سوم قرارگرفت. تیم های نفت وگاز گچساران، نیروی زمینی ارتش،استخر شهید نوفلاح و نماینده اصفهان به ترتیب در جایگاه چهارم تا هفتم قرار دارند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: