شانس بالای انصاری‌فرد برای حضور در بازی آینده المپیاکوس + عکس

کدخبر: 2136981

سرمربی ۵۷ ساله تیم فوتبال المپیاکوس آتن با توجه به غیبت انصاری‌فرد در دومین بازی تدارکاتی ایران روی او برای بازی آینده سوپر لیگ یونان حساب می‌کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت معتبر رادیو ورزش یونان در نسخه امروز (سه شنبه) خود نوشت: تاکیس لمونیس (سرمربی المپیاکوس) منتظر بازگشت بازیکنان بین المللی تیمش جهت ارزیابی شرایط آنها برای بازی شنبه آینده برابر لوادیاکوس است.

در ادامه خبر این رسانه یونانی با اشاره به ملی پوش ایرانی تیم المپیاکوس آمده است: انتظار می رود که کریم انصاری فرد امروز به آتن بیاید و از فردا در تمرینات گروهی المپیاکوسی ها شرکت کند. این مسئله به معنای حساب طبیعی لمونیس روی انصاری فرد برای بازی با لوادیاکوس است. مهاجم ایرانی در دومین بازی تدارکاتی ایران برابر ونزوئلا در هلند به میدان نرفت و بنابراین از نظر بدنی قبراق است و خسته به نظر نمی رسد.

سایت رادیو ورزش یونان ضمن اهمیت حضور انصاری فرد در ترکیب خط حمله المپیاکوس نوشته است: حضور این بازیکن در خط حمله بسیار مهم است، زیرا امانوئل امنیکه (مهاجم نیجریه ای) مصدوم است و اوروس (مهاجم صربستانی) خارج از فرم مطلوب به نظر می رسد. محمد بن (مهاجم کوموری) هم به سرماخوردگی شدید مبتلا شده است.

تیم المپیاکوس شنبه هفته آینده در بازی خانگی هفته یازدهم سوپر لیگ یونان به مصاف لوادیاکوس می رود. یاران انصاری فرد هم اکنون با 17 امتیاز رتبه چهارم جدول رده بندی را در اختیار دارند.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: